W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Kierownik ds. marketingu medycznego
Miejsce pracy: cały regionDla naszego Klienta – globalnej firmy działającej w środowisku okulistycznym, w związku z rozwojem struktur organizacyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownika ds. marketingu medycznego
Miejsce pracy: Zawiercie
Zakres obowiązków:
- tworzenie oraz zarządzanie długofalową strategią marketingową,
- aktywna współpraca z kluczowymi osobami opiniotwórczymi oraz organizacjami,
- rozwijanie współpracy z lekarzami, wdrażanie strategii klinicznej i publistyczno – naukowej celem realizacji strategii marketingowej,
- prowadzenie szkoleń, opracowywanie materiałów komunikacyjnych, promocyjnych i marketingowych,
- monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji,
- uczestniczenie w targach, kongresach branżowych,
- współpraca z dystrybutorami, działem sprzedaży zagranicznej oraz eksportu.
Wymagania:
- min. 3 - letnie doświadczenia zawodowe na podobnym stanowisku, zdobyte w firmie działającej w branży medycznej (produkcja lub sprzedaż urządzeń medycznych, farmaceutycznych lub okulistycznych – warunek konieczny),
- doświadczenie we współpracy z osobami opiniotwórczymi, znajomość zasad panujących w marketingu klinicznym,
- doświadczenie w rozwoju produktów medycznych oraz praktyczna wiedza dotyczącą procesów sprzedaży,
- preferowane wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Korzyści:
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem na rynku
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- konkurencyjne wynagrodzenie