Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 14/12/2019.

Kierownik ds. Kontrolingu

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Poszukujemy zmotywowanych kandydatów do pracy w międzynarodowej i stabilnej organizacji na stanowisko Kierownika Kontrolingu w Warszawie (Śródmieście).

Doświadczenie zdobyte w instytucji finansowej jest warunkiem koniecznym.

Znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym.

Informacje o kliencie

Dla naszego klienta spółki należącej do jednej z największych międzynarodowych instytucji finansowych na świecie z sektora ubezpieczeń poszukujemy kandydatów na stanowisko Kierownika ds. Kontrolingu w Warszawie (Śródmieście/Centrum).

Opis stanowiska

  • Zarządzanie 3-osobowym zespołem,
  • Przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów finansowych (proces planowania i budżetowania),
  • Przygotowywanie informacji zarządczej na potrzeby centrali firmy, Dyrektora Finansowego oraz Kadry Zarządzającej,
  • Wspieranie kluczowych decyzji biznesowych poprzez dostarczanie kompleksowych analiz finansowych,
  • Monitorowanie wykonania budżetu, analiza profitowości poszczególnych linii biznesowych, produktów, partnerów,
  • Nadzór nad kwartalnym raportowaniem finansowym na potrzeby centrali firmy (IFRS),
  • Nadzór nad sporządzeniem rocznych statutowych sprawozdań finansowych podmiotów ubezpieczeniowych pracodawcy,
  • Nadzór nad kwartalnym i rocznym raportowaniem do regulatora (KNF),
  • Aktywny udział w rozwoju narzędzi służących do raportowania i budżetowania,
  • Tworzenie i usprawnianie modeli finansowych i kontrolingowych.

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze ekonomii, finansów, ubezpieczeń, informatyki lub pokrewnych)
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze instytucji finansowych. Mile widziane doświadczenie w obszarze ubezpieczeń,
  • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem specjalistów / ekspertów,
  • Praktyczna wiedza z zakresu sprawozdawczości oraz procesów biznesowych,
  • Doświadczenie we współpracy z zarządem lokalnie i globalnie,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Praktyczna znajomość MS Excel w stopniu zaawansowanym,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
  • Duża samodzielność, dokładność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu.

Oferujemy

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i unikalnym modelu biznesowym,
  • Możliwość implementacji własnych pomysłów oraz prowadzenia projektów,
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego, m.in. poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ubezpieczenia
do góry