Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/07/2019.

Kierownik Contact Center

Warszawa, mazowieckie

LeasingTeam Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref.: 005554
Rodzaj pracy: Praca stała

Zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za procesy, procedury i operacje w zespole obsługi klienta;
  • Bieżący monitoring wskaźników efektywności;
  • Zarządzanie oraz motywowanie kilkunastoosobowego zespołu;
  • Wsparcie konsultantów w obsłudze klienta reklamacyjnego;
  • Realizacja celów jakościowych i ilościowych;
  • Współpraca z Działem IT.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w contact center;
  • Co najmniej rok doświadczenia zawodowego w zarządzaniu co najmniej kilkunastoosobowym zespołem;
  • Biegła znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego;
  • Praktyczna znajomość MS Excel, Word i Outlook;
  • Bardzo dobra znajomość standardów, teorii oraz praktyki w zakresie obsługi klienta;
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
  • Samodzielność oraz sumienność;
  • Bardzo duże zaangażowanie w powierzonych obowiązkach;
  • Styczność z branżą life style, nowe technologie i trendy;
  • Gotowość do podróży służbowych;
  • Atut: Znajomość ustawy o Zamówieniach Publicznych.

Oferta:

  • Elastyczne formy zatrudnienia;
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia;
  • Pracę w przyjaznym zespole;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Praca w branży shared mobility
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.

Prezentacja firmy

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z... polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Logistyka
Zapisz ofertę
do góry