Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/10/2019.

Kierownik Call Center

Warszawa, mazowieckie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Dla jednego z naszych Klientów z branży elektronicznej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Wymagania

OFERUJEMY:

· atrakcyjne wynagrodzenie

· kwartalną premie za realizację celów i osiągnięcie wyników

· możliwość rozwoju w dynamicznym i międzynarodowym środowisku,

· realny wpływ na kształtowanie działu Obsługi Klienta

· benefity (opieka medyczna, ubezpiecznie na życie, karta sportowa)

· sprawny proces rekrutacyjny

WYMAGANIA:

· min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)

· doświadczenie w zakresie rozliczeń i fakturowania leasingu (mile widziane)

· wykształcenie wyższe, najlepiej związane z finansami

· bardzo dobra znajomość Excela

· bardzo dobra znajomość j.angielskiego

· umiejętność zarządzania kilkuosobowym zespołem

· proaktywność, otwartość na zmiany, dynamizm w działaniu

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

· zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów,

· zarządzanie i motywowanie pracowników podległego zespołu,

· optymalizacja procesu fakturowania i rozliczeń Klientów

· wyznaczanie i realizacja celów okresowych

· wdrożenie odpowiednich działań naprawczych

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Obsługa klienta , Praca Top management
do góry