- Przygotowanie i organizacja budowy;
- Opracowywanie harmonogramów, kontrola jakości prac oraz dokumentacji technicznej;
- Prowadzenie dokumentacji budowy zgodnie z wymaganiami prawa;
- Współpraca z nadzorem inwestorskim;
- realizacja budowy zgodnie z budżetem i terminem;
- Nadzór i koordynacja pracowników i podwykonawców;
- Końcowe rozliczanie i sporządzanie dokumentacji powykonawczej;
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP
Mile widziani pracownicy mieszkający w okolicach Jeleniej Góry do poprowadzenia jednej z budów na tym terenie.
Wymagane
- Wykształcenie wyższe o profilu budowlanym
- Uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń;
- Dobra znajomość prawa budowlanego
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Umiejętność pracy na komputerze( MS Office, AUTOCAD, NORMA);
- Duże zaangażowanie w pracę, dyspozycyjność;
- Umiejętność pracy w zespole i podejmowania decyzji, stanowczość;
- Zdolności organizacyjne, komunikatywność;
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- zatrudnienie w renomowanej, stale rozwijającej się firmie;
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę);
- Wynagrodzenie motywacyjne, adekwatne do wyników pracy;
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód)
Przedsiębiorstwo Budowlane "MAXBUD" ABJ Sp. z o.o. powstało w 1987 roku... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.