Mostostal Warszawa SA jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona - hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 30.000 pracowników w ponad 30 krajach na świecie.
Kierownik Budowy
Miejsce pracy: PoznańOpis stanowiska
- prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz prawem budowlanym, procedurami firmowymi oraz wymogami kontraktu,
- nadzorowanie opracowań: harmonogramu realizacji i finansowego, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie, planu zarządzania środowiskowego i planu organizacji robót,
- dostarczanie danych o planach dotyczących kosztów i produkcji oraz aneksów i ewentualnych korekt sprzedaży,
- dostarczanie zweryfikowanych danych do harmonogramu finansowego,
- koordynowanie prowadzonych robót; odbiór prac i prowadzenie rozliczeń podwykonawców w oparciu o zawarte z nimi umowy,
- wybieranie optymalnego wariantu realizacji i uzgadnianie z inwestorem ewentualnych zamiennych rozwiązań,
- prowadzenie dziennika budowy oraz dokumentacji technicznej, powykonawczej i jakościowej budowy,
- przekazywanie budowy do obsługi gwarancyjnej.
Wymagania
- wykształcenie wyższe techniczne,
- uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń,
- min 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu budowy po stronie Generalnego Wykonawcy,
- doświadczenie w pracy przy realizacji dużych inwestycji kubaturowych (min. 30 mln zł) takich jak osiedla mieszkaniowe, centra handlowe, hotele, biurowce,
- dobra znajomość MS Project, MS Office, w szczególności MS Excel,
- znajomość SAP – mile widziana,
- umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
- znajomość podstawowych zasad ekonomii,
- umiejętności negocjacyjne,
- mobilność na terenie Polski Zachodniej.
Oferujemy
- pracę w dużej i dynamicznie zarządzanej firmie, o wieloletniej historii,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- szeroki pakiet benefitów pracowniczych – prywatna opieka medyczna, program zajęć sportowych i rekreacyjnych, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie aktywności kulturalnej,
- współpracę w przyjaznej atmosferze, wśród najlepszych specjalistów w branży.