Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres obowiązków:
- realizacja i koordynacja inwestycji,
- organizacja i nadzór prac na budowie w systemie generalnego wykonawstwa,
- kontrola terminów i jakości wykonywanych prac,
- sporządzanie harmonogramów i raportów,
- prowadzenie dokumentacji związanej z budową,
- uczestnictwo w selekcji dostawców i podwykonawców,
- wyszukiwanie i weryfikacja wycen dostaw materiałów i usług budowlanych,
- ścisła współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa.
Wymagania:
- wyższe wykształcenie budowlane i uprawnienia do kierowania robót,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność analizy dokumentacji projektowej,
- znajomość programów pakietu MS Office, AutoCAD,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- sumienność i bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B..
Firma oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę, adekwatne do zajmowanego stanowiska, z możliwością uzyskania premii,
- praca na samodzielnym stanowisku z możliwością rozwoju zawodowego,
- wszelkie narzędzia niezbędne do pracy.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: a.adamus@hrsigma.eu w tytule wpisując nazwę stanowiska! Zgłoszenia bez załączonego pliku CV nie będą przez nas rozpatrywane.
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."