Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/1383


Obowiązki:

PLANOWANIE I KIEROWANIE BUDOWĄ ( PRACE Z ZAKRESU HYDROTECHNIKI). PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWY Z ZAKRESU HYDROTECHNIKI. ORGANIZOWANIE PRACY WŁASNEJ I ZESPOŁU Z UWZGLĘDNIENIEM ZASAD BHP.

WYMAGANE : WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE. UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA PRACOWNIKAMI. UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI Z ZAKRESU HYDROTECHNIKI . DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Z ZAKRESU BUDOWNICTWA WODNEGO.

KONTAKT OSOBISTY, TELEFONICZNY 091 482 24 81, CV NA EMAIL - kadry@odra3.com.pl

wynagrodzenie 6000,00 zł brutto + premia (wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od posiadanego doświadczenia zawodowego oraz umiejętnosci).



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI Z ZAKRESU HYDROTECHNIKI
  • UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA PRACOWNIKAMI

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe 4-letnie

Zawód:

  • Kierownik budowy (wymagany staż - lata: 1)

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)



Miejsce pracy: 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: CV NA EMAIL - KADRY@ODRA3.COM.PL

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Osoba do kontaktu: ANNA ŚWIECH

Telefon: 914822481

Email: KADRY@ODRA3.COM.PL


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Budownictwo / Praca na budowie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi