Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/2012


Obowiązki:

-organizacja i kierowanie Biurem Projektów,
-przygotowanie i nadzór nad dokumentacją projektową we współpracy z Dyrektorem ds. Technicznych oraz Zarządem Spółki,
-monitorowanie i kontrola postępowań przetargowych w zakresie działalności Spółki,
-przygotowywanie rozliczeń budżetu projektu i analiz dotyczących realizowanych projektów,
-przygotowywanie sprawozdań, zestawień i prezentacji w ramach działań,
-uczestnictwo w definiowaniu założeń, budżetów oraz harmonogramów projektów,
-prowadzenie rejestru kosztów, rozliczeń personelu, materiałów, sprzętu oraz środków transportu,
-sporządzanie i nadzór nad umowami we współpracy z radcą prawnym,
-współpraca z organami administracji państwowej, instytucjami finansowymi, zespołem wewnętrznych specjalistów oraz firmami zewnętrznymi,
-współpraca z innymi działami firmy w zakresie umów, sprawozdawczości, budżetów,
-udział w działaniach promocyjno-informacyjnych,
-planowanie i koordynacja spotkań związanych z prowadzonymi projektami.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, znajomość specyfiki projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej (przepisy, rozliczenia, dokumenty), znajomość tematyki działalności inwestycyjnej, oceny projektów inwestycyjnych, znajomość podstaw rachunkowości finansowej, zarządczej, znajomość specyfiki działalności spółek kapitałowych i prawa handlowego, doświadczenie na podobnym stanowisku,prawa jazdy kat. B,rzetelność i dokładność, samodzielność i kreatywność, umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz pracy pod presją czasu, wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Organizacja i kierowanie Biurem Projektów, -przygotowanie i nadzór nad dokumentacją projektową we współpracy z Dyrektorem ds. Technicznych oraz Zarządem Spółki, -monitorowanie i kontrola postępowań przetargowych w zakresie działalności Spółki,-przygotowywanie rozliczeń budżetu projektu i analiz dotyczących realizowanych projektów,-przygotowywanie sprawozdań, zestawień i prezentacji w ramach działań, -uczestnictwo w definiowaniu założeń, budżetów oraz harmonogramów projektów,-prowadzenie rejestru kosztów, rozliczeń personelu, materiałów, sprzętu oraz środków transportu,-sporządzanie i nadzór nad umowami we współpracy z radcą prawnym, -współpraca z organami administracji państwowej, instytucjami finansowymi, zespołem wewnętrznych specjalistów oraz firmami zewnętrznymi,-współpraca z innymi działami firmy w zakresie umów, sprawozdawczości, budżetów, -udział w działaniach promocyjno-informacyjnych,-planowanie i koordynacja spotkań związanych z prowadzonymi projektami.Umowa o pracę na I zmianę, wynagrodzenie 6000zł/m-c.


Miejsce pracy: Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV+skierowanie do pracy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/10/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca IT - Project Management

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi