Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/21/2012
Obowiązki:
-organizacja i kierowanie Biurem Projektów,
-przygotowanie i nadzór nad dokumentacją projektową we współpracy z Dyrektorem ds. Technicznych oraz Zarządem Spółki,
-monitorowanie i kontrola postępowań przetargowych w zakresie działalności Spółki,
-przygotowywanie rozliczeń budżetu projektu i analiz dotyczących realizowanych projektów,
-przygotowywanie sprawozdań, zestawień i prezentacji w ramach działań,
-uczestnictwo w definiowaniu założeń, budżetów oraz harmonogramów projektów,
-prowadzenie rejestru kosztów, rozliczeń personelu, materiałów, sprzętu oraz środków transportu,
-sporządzanie i nadzór nad umowami we współpracy z radcą prawnym,
-współpraca z organami administracji państwowej, instytucjami finansowymi, zespołem wewnętrznych specjalistów oraz firmami zewnętrznymi,
-współpraca z innymi działami firmy w zakresie umów, sprawozdawczości, budżetów,
-udział w działaniach promocyjno-informacyjnych,
-planowanie i koordynacja spotkań związanych z prowadzonymi projektami.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), brak
Pozostałe wymagania:
- Wykształcenie wyższe, znajomość specyfiki projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej (przepisy, rozliczenia, dokumenty), znajomość tematyki działalności inwestycyjnej, oceny projektów inwestycyjnych, znajomość podstaw rachunkowości finansowej, zarządczej, znajomość specyfiki działalności spółek kapitałowych i prawa handlowego, doświadczenie na podobnym stanowisku,prawa jazdy kat. B,rzetelność i dokładność, samodzielność i kreatywność, umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz pracy pod presją czasu, wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Organizacja i kierowanie Biurem Projektów, -przygotowanie i nadzór nad dokumentacją projektową we współpracy z Dyrektorem ds. Technicznych oraz Zarządem Spółki, -monitorowanie i kontrola postępowań przetargowych w zakresie działalności Spółki,-przygotowywanie rozliczeń budżetu projektu i analiz dotyczących realizowanych projektów,-przygotowywanie sprawozdań, zestawień i prezentacji w ramach działań, -uczestnictwo w definiowaniu założeń, budżetów oraz harmonogramów projektów,-prowadzenie rejestru kosztów, rozliczeń personelu, materiałów, sprzętu oraz środków transportu,-sporządzanie i nadzór nad umowami we współpracy z radcą prawnym, -współpraca z organami administracji państwowej, instytucjami finansowymi, zespołem wewnętrznych specjalistów oraz firmami zewnętrznymi,-współpraca z innymi działami firmy w zakresie umów, sprawozdawczości, budżetów, -udział w działaniach promocyjno-informacyjnych,-planowanie i koordynacja spotkań związanych z prowadzonymi projektami.Umowa o pracę na I zmianę, wynagrodzenie 6000zł/m-c.
Miejsce pracy: Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV+skierowanie do pracy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/10/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca IT - Project Management