Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2017.

Kierownik biura obsługi Klienta

Poznań, wielkopolskie

KS SERVICE Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

OBOWIĄZKI

  • tworzenie, aktualizacja i nadzór nad właściwą realizacją procedur obsługi Klienta
  • zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji z Klientem
  • obsługa zamówień klientów w tym rejestracja oraz przekazywanie ich do realizacji
  • kontrolowanie procesu realizacji zamówień
  • nadzór nad przebiegiem zgłaszanych reklamacji
  • przedstawianie klientom oferty firmy i zachęcanie do wykupienia usług oraz towarów
  • wprowadzanie zamówień do systemu oraz wystawianie odpowiednich dokumentów związanych ze sprzedażą oraz gospodarką magazynową
  • wsparcie oraz realizacja programów sprzedażowych

WYMAGANIA

  • mile widziane wykształcenie wyższe
  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • biegła znajomość komputera, programu Optima oraz zamówień z e-sklep
  • samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonaną pracę
  • podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

OFERUJEMY

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie w wysokości 3000-3200 netto miesięcznie
  • praca od poniedziałku do piątku
  • stałe godziny pracy: 8:00-16:00
  • szkolenie przygotowujące do pracy
  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

 

Więcej informacji pod numerem telefonu: 503 075 956


Prezentacja firmy

KS Service Sp. z o. o. jest ogólnopolską Agencją Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego,... certyfikowaną w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 2894.
Ponad dziesięcioletnie doświadczenie firmy jest gwarantem skutecznej realizacji procesów rekrutacji w wielu branżach na wszystkich szczeblach kariery zawodowej umożliwiając efektywny dobór personelu.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry