Od 1998 roku zajmujemy się profesjonalną rekrutacją pracowników, doradztwem personalnym (m.in. badanie potencjału, budowanie ścieżek kariery itd.) oraz rekrutacją tymczasową. Przez ten czas z powodzeniem przeprowadziliśmy ponad 3.500 procesów rekrutacyjnych i ponad 1.000 projektów badania potencjału dzięki temu zyskaliśmy wielu zadowolonych Klientów. Politykę naszej firmy opieramy o optymalizację kosztów. Świadczymy usługi na najwyższym europejskim poziomie przy zachowaniu konkurencyjnych cen. Cieszymy się, że dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu możemy pomóc Państwu w zatrudnieniu kadry na miarę Państwa potrzeb i oczekiwań – specjalistów, którzy będą mieli swój wkład w budowanie marki i pomogą przedsiębiorstwu wspiąć się na kolejne szczeble rozwoju. Usługi doradztwa personalnego świadczymy na terenie całej Polski. Naszą ofertę kierujemy zarówno do dużych przedsiębiorstw działających na skalę międzynarodową, jak i dynamicznie rozwijających się małych i średnich firm. Zasady, którymi kierujemy się we współpracy z naszymi Klientami i kandydatami, to zaufanie, odpowiedzialność i dyskrecja.
Naszym Klientem jest prężnie rozwijająca się międzynarodowa firma produkcyjno - handlowa będąca liderem w swojej branży. Spółka posiada ugruntowaną pozycję rynkową i 3 oddziały na terenie Polski. Wspierając naszego Klienta w jego dalszym rozwoju poszukujemy kompetentnych Kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska:
KIEROWNIK DS. ADMINISTRACJI
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
Odpowiedzialność za działalność operacyjną oddziału i koordynowanie pracy zespołu, w tym:
- zarządzanie podwładnymi,
- tworzenie planów szkoleń dla podwładnych
- prowadzenie rozmów z podwładnymi
- optymalizacja procesów pracy
- planowanie i zatwierdzanie urlopów
- podział zadań
- wzajemny przepływ informacji z Działem Obsługi Klienta oraz Działem Sprzedaży i Działem Produkcji
- bieżąca współpraca z dostawcami produktów oraz usług organizacja współpracy z poszczególnymi pracownikami i zapewnienie niezbędnych nowych usług dla firmy
- kontaktowanie się z urzędami, władzami i przedstawicielami pracowników w porozumieniu z przełożonym
- wdrażanie wymagań i zmian ustawowych
- współpraca z Kierownikiem Produkcji w zakresie organizacji gospodarki budynku
- odpowiedzialność za wprowadzone standardy SMPL
- przeprowadzenie szkolenia dla nowych pracowników i dostawców (w zakresie bezpieczeństwa pracy, zarządzania jakością, ochroną środowiska, BHP, procesów)
- przeprowadzenie szkolenia dla nowych dostawców (w zakresie bezpieczeństwa pracy, zarządzania jakością, ochroną środowiska, energią, BHP)
- zapewnienie właściwego przebiegu procesu zamówień łącznie z przyjęciem towaru
- weryfikacja zawartych umów pod kątem merytorycznym, kalkulacji oraz poprawności prawnej
- nadzór nad poprawnością rozliczeń - fakturowania klientów
- przygotowywanie oraz weryfikacja okresowych raportów dla zarządu i centrali
- kontrola nad współpracą z zewnętrznym biurem rachunkowym
- kontakty z pralniami zewnętrznymi celem utrzymania ciągłości obsługi klientów
- kontakty z bankiem obsługującym SM w Polsce, w tym: kontrola rachunków bankowych oraz ich sald, zgłaszanie nowych użytkowników, wycofywanie uprawnień
- dbałość o bieżący spływ należności od klientów
- zastępstwo za poszczególnych pracowników Sekretariatu i Obsługi Klienta
- nadzór na pracą Działu Sekretariatu, Obsługi Klienta, Magazynu, Spedycji oraz rozliczanie z wykonywanych zadań
- wizyty u klientów na żądanie klienta, kierownictwa zakładu czy też działu księgowości
POSZUKIWANY PROFIL KANDYDATA:
• W zakresie wykształcenia: wyższe ekonomiczne
• W zakresie doświadczenia: kilkuletnie doświadczenie zawodowe w pracy na analogicznym stanowisku. Doświadczenie w systemie SAP i w zarządzaniu projektami
• W zakresie wiedzy: znajomość prawa pracy i znajomość podstaw rachunkowości
• W zakresie IT: Bardzo dobra znajomość programów z pakietu Office (poziom zaawansowany EXCEL włącznie (w tym tabele przestawne), PowerPoint, Word, Outlook
• W zakresie znajomości języków obcych: znajomość j. niemieckiego lub angielskiego w stopniu co najmniej dobrym
• W zakresie cech osobowości: umiejętność planowania i ustalania priorytetów, sumienność, pracowitość, wytrwałość, zorganizowanie, przedsiębiorczość, optymizm, zaangażowanie, otwartość, komunikatywność, systematyczność, dokładność, rzetelność, analityczne podejście do gromadzenia informacji oraz podejmowania decyzji w oparciu o te dane, dynamizm, zdecydowanie w działaniu i inicjatywa, umiejętność współdziałania i pracy pod presją czasu oraz nastawienie na rozwój. Poszukiwana osoba powinna się odznaczać umiejętnością kierowania ludźmi, z różnych poziomów organizacji i nastawieniem na cel.
• Dodatkowe kwalifikacje: Prawo jazdy kat. B.
OFERTA. Niniejsza oferta kierowana jest do osób, które oczekują samodzielnej i odpowiedzialnej pracy w ramach struktur prężnej i nowoczesnej firmy. W zamian za wysokie kwalifikacje, profesjonalizm i zaangażowanie, Nasz Klient oferuje pracę:
- w rozwojowym i stabilnym środowisku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- umowę o pracę
- wsparcie merytoryczne i organizacyjne
- narzędzia niezbędne do pracy
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i pragniesz zmienić coś w swoim życiu zawodowym - aplikuj! Poznać ciekawą ofertę zawsze warto!!! Zapewniamy 100 % dyskrecję !!!
Del Piero Sp. z o.o. działające na rynku usług doradztwa personalnego od 1998 roku zapewni wszystkim kandydatom pełną dyskrecję przestrzegając zasad etycznych branży oraz ogólnoprzyjętej kultury biznesowej. Firma posiada wpis w rejestrze podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 943.
Osoba prowadząca projekt:
Joanna Huptyś
Menadżer Projektów Rekrutacyjnych i Badania Potencjału / Psycholog