Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0647


Obowiązki:

Administrowanie nieruchomościami osiedla, kontrola faktur za usługi i media, przygotowanie rocznych planów eksploatacji i remontów, otganizacja pracy i nadzór nad pracownikami, organizacja usuwania awarii w nieruchomościach, udział w komisjach technicznych prac remontowych, współpraca z radami Nieruchomości.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak, kierunek: techniczne lub ekonomiczne

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: techniczne lub ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • - znajomośc przepisów funkcjonowania Spółdzielni - doświadczenie w zarządzaniupracownikami - dobra organizacja pracy - umiejętnośc podejmowania decyzji


Miejsce pracy: Hallera 5, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Marketing / PR / Social Media

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi