Opis stanowiska pracy
Alpha Technologies specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów IT, potrzebnych na wszystkich poziomach organizacji. Jesteśmy amerykańską firmą, z oddziałem we Wrocławiu.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Key Account Manager
Zakres obowiązków:
- Utrzymanie i rozwój relacji businessowych z klientami.
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardami wewnętrznymi.
- Samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów w relacjach B2B.
- Monitorowanie działań konkurencji.
- Współpraca z innymi działami firmy, głównie z działem rekrutacji.
- Przygotowywanie materiałów handlowych.
Umiejętności:
- Zainteresowanie branżą HR.
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku sprzedażowym.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, MS Office.
- Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne, negocjacyjne.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Dyspozycyjność, odporność na stres.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Udział w międzynarodowych projektach.
- Regularne doskonalenie umiejętności.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze HR.
- Kartę Multisport.
Prezentacja firmy
Alpha Technologies specializes in the IT recruitment of top quality spec...
Alpha Technologies specializes in the IT recruitment of top quality specialists needed for all levels of organization. We are American company based in Wrocław.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 31/08/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing