W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Key Account Manager
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta - firmy z branży FMCG - poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Junior Key Account Managera lub Key Account Managera do obsługi sieci handlowych oraz zdobywania nowych partnerów biznesowych.
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- obsługa obecnych klientów
- prowadzenie samodzielnych negocjacji handlowych na poziomie centrali
- zarządzanie sprzedażą, zwiekszanie efektywności promocji oraz realizacja planów spzredażowych
- raportowanie do Kierownika Sprzedaży
Wymagania:
- min.rok doświadczenia w pracy z sieciami nowoczesnymi na stanowisku Junior lub Key Account Manager
- doświadczeie w pracy w kategorii: wina lub kosmetyki bedzie znaczącym atutem
- umiejętnośc utrzymywania wzorowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi
- doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów do sieci i rozwijaniu sprzedaży
- umiejętność samodzielnego prowadzenia negocjacji i rozmów biznesowych na poziomie centrali, negocjowanie kontraktów rocznych itp.
- nastawienie na osiąganie powierzonych zadań (nastawienie na sukces)
- dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniu
- wysoka kultura osobista
- prawo jazdy kat. B
Korzyści:
- zatrunienie na UoP
- premia kwartalna
- niezbędne narzędzia do wykonywania codziennej pracy (samochód, laptop, telefon)
- benefity pozapłacowe (m.in. prywatna opieka medyczna)
- przyjazna atmosfera, stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju zawodowego