Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/11/2019.

Key Account Manager

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, firmy współpracującej z sieciami handlowymi i wspierającej sprzedaż produktów w miejscu ekspozycji poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko:

Key Account ManagerMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Koordynacja działań w celu określenia grupy docelowych klientów.
  • Prowadzenie aktywnej sprzedaży, realizowanie planów sprzedaży i wprowadzanie produktów firmy do asortymentu klientów.
  • Prowadzenie statystyk sprzedaż dla każdego klienta.
  • Ustalenie polityki cenowej: określenie zasad polityki cenowej dla konkretnych klientów.
  • Współpraca z innymi międzynarodowymi zespołami Key Accounts.
  • Raportowanie, umożliwiające jasną komunikację pomiędzy organizacją firmy.
  • Zarządzanie umowami podpisanymi z klientami.
  • Monitoring działań konkurencji i analiza cen.

Wymagania:

  • Doświadczenie we wspoółpracy z sieciami handlowymi.
  • Znajomośc branży Shop Fitter.
  • Zbudowana siatka kontaktów w sieciach handlowych.
  • Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą.
  • Szybkość działania
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze
  • System premiowy.
  • Współpraca na podstawie umowy B2B.
  • Wysokiej klasy samochód słóżbowy.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Benefity sportowe.

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry