#

KEY ACCOUNT MANAGER

LMC

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

LMC będący częścią grupy Alma Media jest jednym z liderów rynku usług rekrutacyjnych w Europie Środkowej posiadając największe portale w Czechach takie jak Jobs.cz i Prace.cz.

Aplikacja mobilna Praca za Rogiem doskonale funkcjonuje na rynku czeskim już od dwóch lat. Na początku 2018 roku weszliśmy na polski rynek. Możliwe, że widziałeś/aś reklamę w TV. A już dziś wiemy, że zainteresowanie jest jeszcze większe niż w Czechach. Nasz biznes rośnie, a Ty możesz przyczynić się do naszego sukcesu.

 

Co dokładnie będzie Twoim zadaniem?

Twoim najważniejszym zadaniem będzie pozyskiwanie nowych klientów (przede wszystkim duże firmy i korporacje) do aplikacji Praca za Rogiem, a następnie obsługiwanie i utrzymywanie relacji z nimi. Kluczowe w tym działaniu będzie:

• Przygotowywanie ofert sprzedażowych i ustalanie warunków współpracy.

• Rozpoznanie potrzeb klienta.

• Wytłumaczenie klientowi zasad działania aplikacji oraz modelu płatności.

• Wsparcie przy wdrożeniu i pierwszym uruchomieniu narzędzia. W tym zadaniu będziesz mógł/mogła liczyć na zespół specjalistów z firmy LMC.

• Utrzymanie relacji z klientami.

• Branie czynnego udziału w rozwoju aplikacji i ciągłym jej ulepszaniu. Kultura naszej organizacji kładzie duży nacisk na słuchanie sugestii oraz spostrzeżeń pracowników i uwzględnianie ich głosu w rozwoju narzędzi oraz procesów.

• Realizacja jasnych i klarownych celów sprzedażowych.

Twoim rejonem będzie cała Polska. Szacunkowo pół tygodnia spędzisz biurze, a drugie pół w terenie z klientami.

 

Dlaczego spodoba Ci się praca z nami?

• Szansa na wspaniałe doznania, gdy człowiek staje się częścią sukcesu.

• Duża przestrzeń do zdobywania nowych doświadczeń oraz Twojego dalszego kształcenia.

• Koleżeński zespół, na którym możesz polegać.

• Lśniący samochód służbowy.

• Obiecujące wynagrodzenie.

• Pakiet socjalny.

• Oczywiście telefon i laptop.

Wymagania

Tak, potrzebujemy właśnie Ciebie, ponieważ

• Jesteś entuzjastycznym handlowcem, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży usług (branża HR będzie dodatkowym plusem).

• Zwracasz uwagę na szczegóły i potrafisz tworzyć dobre prezentacje sprzedażowe, które jasno i klarowanie wytłumaczą odbiorcy, jaką unikatową wartość nasz produkt może zagwarantować.

• Umiesz wysłuchać klienta i jednocześnie przekonać go jasnymi i zrozumiałymi argumentami.

• Wyznajesz zasady strategii win-win. Klient musi być przekonany o tym, że jesteś dla niego naprawdę niezbędny/a.

• Prowadzenie rozmów w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu.

• Zawsze doprowadzasz rzeczy do końca. Nie, nie wspomnieliśmy o tym przez przypadek. Naprawdę będzie to konieczne.

• Jesteś dobrym człowiekiem z wysoką kulturą osobistą. Dodatkowo koleżanką/kolegą, która/y ma swoją charyzmę i jednocześnie umie wczuć się w sytuację innych.

• Za kierownicą czujesz się jak ryba w wodzie.

Prezentacja firmy

Już od 21 lat. Wówczas byliśmy pierwszą firmą w czeskim Interneci... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta, Praca Internet / e-commerce, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi