Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Pruszków, Piaseczno, Legionowo, Ząbki
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Sprzedaż usług szkoleniowych, warsztatów, konferencji z zakresu motywacji, coachingu itp.,
- Identyfikację potrzeb klientów w celu jak najlepszego dobrania usług z oferty,
- Obsługę sprzedażową stałych oraz nowo pozyskanych klientów firmy,
- Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych możliwości sprzedażowych,
- Prowadzenie negocjacji handlowych i przygotowywanie ofert oraz umów handlowych.
Wymagania:
- Min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży usług do kanału B2B - mile widziana branża HR lub szkoleniowa,
- Zainteresowanie tematyką coachingu, szkoleń motywacyjnych itp.,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację - min. B2,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Ms Excel),
- Komunikatywność, otwartość, konsekwencja w działaniu, chęć do podejmowania nowych zadań,
- Zorientowanie na osiąganie celów sprzedażowych.
Oferujemy:
- Dynamiczną pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Zatrudnienie bezpośrednio u naszego klienta,
- Dużą możliwość rozwoju i szkoleń na samodzielnym stanowisku pracy,
- Pracę w pełnym wymiarze godzin w elastycznych godzinach 8.30 - 17.30,
- Atrakcyjne wynagrodzenie + premie, narzędzia pracy,
- Lokalizacja biura: Warszawa okolice Ronda Daszyńskiego.
Numer referencyjny: KAM/WA2/08/2018
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.