Key Account Manager
Dla naszego Klienta - międzynarodowego dostawcy oprogramowania przeznaczonego dla branży budowlanej w tym momencie prowadzimy poszukiwania kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku Key Account Managera.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest międzynarodowa firma będąca jednym z wiodących dostawców oprogramowania przeznaczonego dla branży budowlanej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dzięki rozwiązaniom dostarczanym przez firmę zarządzanie procesem budowy w oparciu o zdigitalizowane narzędzia nigdy nie było prostsze.
Opis stanowiska
- pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych oraz realizacja założonych celów sprzedażowych;
- przygotowanie ofert oraz prezentacji handlowych;
- budowanie wartościowych i długofalowych relacji z kontrahentami;
- zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta;
- wsparcie klienta na etapie wdrażania usług;
- bieżące analizy rynku pod kątem identyfikowania możliwości rozwoju biznesu.
Profil kandydata
- minimum dwuletnie doświadczenie z pracy na podobnym stanowisku związanym z branżą budowlaną;
- doskonała znajomości rynku budowlanego w Trójmieście;
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B2);
- znakomite umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne;
- samodzielność oraz umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy;
- znajomość technik sprzedażowych oraz negocjacyjnych;
- sprawność w obsłudze pakietu MS Office.
Oferujemy
* możliwość pracy w prężnie rozwijającej się organizacji, oferującej swoim klientom najwyższej jakości zaawansowane technologicznie produkty;
* samochód służbowy oraz wszelkie niezbędne do wykonywania pracy narzędzia;
* pakiet szkoleń stanowiskowych oraz realne możliwości rozwoju zawodowego;
* atrakcyjne wynagrodzenie oraz zatrudnienie w formie umowy o pracę;
* elastyczne godziny pracy.
Location: Trójmiasto
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More