Zadania/obowiązki:
- proaktywne działania sprzedażowe prowadzące do pozyskania nowych klientów realizowane poprzez rozpoznawanie podległego rynku i potrzeb klientów, składanie ofert, udział w przetargach,
- realizowanie sprzedaży krajowej i eksportowej,
- negocjowanie umów handlowych, cen i warunków współpracy,
- w ramach podległego regionu utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami, odpowiedzi na zapytania ofertowe, rozwiązywanie problemów, proponowanie rozwiązań w oparciu o potrzeby klienta i cele stawiane przez firmę,
- współpraca z działami produkcyjnymi i konstrukcyjnymi,
- analizowanie parametrów raportowanych przez system (sprzedaż, rentowność, stany magazynowe) oraz na ich podstawie wyciąganie wniosków i podejmowanie działań,
- monitorowanie należności w systemie oraz komunikacja z klientami w celu udrażniania ewentualnych zatorów płatniczych,
- tworzenie planów rozwoju sprzedaży w podległym terenie.
Oczekiwania:
- min. 4-5 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w firmie produkcyjnej,
- doświadczenie w branży opakowań będzie dodatkowym atutem,
- wykształcenie wyższe,
- dobra znajomość MS Excel, Word, Power Point, Outlook,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1,
- prawo jazdy kat. B.
Pożądane cechy osobowe:
- pasja dla sprzedaży,
- otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów,
- kreatywne podejście do rozwiązywania problemów,
- umiejętność podejmowania decyzji w szczególności w oparciu o dane,
- umiejętności komunikacyjne,
- zdolności negocjacyjne,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy indywidulanej oraz pracy w zespole.
Firma oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w korporacji o zasięgu globalnym,
- system prowizyjny nieograniczony,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód/ laptop/ telefon komórkowy/ Internet bezprzewodowy),
- pełną wyzwań pracę, możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach, kontakty międzynarodowe,
- szkolenia poszerzające i rozwijające kompetencje.