Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2017.

Key Account Manager

Łódź, łódzkie

IDES Consultants Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

IDES od 21 lat lider na rynku usług rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych w Polsce, dla swojego klienta z branży Przemysł papierniczy i poligraficzny poszukuje kandydatów na stanowisko

Key Account Manager

Miejsce pracy: Łódź

Wymagania

Zadania / obowiązki:

  • Pozyskiwanie nowych Klientów na terenie województwa łódzkiego i mazowieckiego bądź: łódzkiego, mazowieckiego, zach-pomorskiego, kujawsko - pomorskiego
  • Realizacja pełnego procesu sprzedaży poprzez rozpoznanie rynku i potrzeb klientów;
  • Składanie ofert, raportowanie działań konkurencji, udział w przetargach;
  • Negocjowanie warunków współpracy;
  • Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i aktywne wychodzenie naprzeciw im potrzebom;
  • Współpraca z działami produkcyjnymi i konstrukcyjnymi;
  • Tworzenie planów rozwoju sprzedaży w pdległym terenie
  • Analizowanie parametrów raportowanych przez system (sprzedaż, rentowność, stany magazynowe);
  • Monitorowanie należności w systemie oraz komunikacja z klientami w celu uregulowania płatności.

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w sprzedaży B2B;
  • Doświadczenie w sprzedaży produktów technicznych będzie dodatkowym atutem;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Praktyczna znajomość Pakietu Ms Office ( w szczególności Excel);
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Motywacja do pracy z Klientami, odporność na stres, kreatywność.

Firma oferuje:

  • Stabilne warunki zatrudnienia- umowa o pracę;
  • Praca częściowo w systemie home office;
  • Praca dla globalnej, rozpoznawalnej marki;
  • System prowizyjny nieograniczony;
  • Atrakcyjne benefity pozapłacowe;
  • Pełną wyzwań pracę, możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach, kontakty międzynarodowe;
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia;

Prezentacja firmy

IDES Consultants Polska jest firmą doradczą z międzynarodowymi doświadczeniami,... skutecznie działającą na rynku polskim od 1996 roku. Posiadamy Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2008. Jesteśmy Członkiem - Założycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz laureatem Złotego Certyfikatu Przedsiębiorstwo Fair Play. Celem naszego działania jest efektywna współpraca z firmami ukierunkowana na osiąganie sukcesu poprzez dobór wykwalifikowanego personelu, jego dalszy rozwój i wzbogacanie umiejętności zawodowych. W swoich działaniach opieramy się na wieloletnich doświadczeniach międzynarodowych oraz o wypracowane i sprawdzone metody działania w Polsce. Skutecznie rozwiązujemy problemy, niezależnie od wielkości firmy czy też branży, w jakiej ona działa. Skutecznie realizujemy projekty z zakresu rekrutacji, szkoleń, oceny okresowej pracowników, opisów i wartościowania stanowisk pracy, systemów wynagrodzeń, bilansów kompetencji, development center, assessment center. Metody stosowane przez IDES poparte są wieloletnią praktyką i szeroką wiedzą z zakresu doradztwa. Firma IDES zawsze dopasowuje swoje metody do specyfiki i do potrzeb przedsiębiorstwa, ponieważ tylko wtedy przynosi to doskonałe rezultaty i pozwala nam używać Państwa sukcesu jako naszych referencji.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Obsługa klienta
do góry