Opis stanowiska pracy
ITPunkt - dostawca nowoczesnych usług informatycznych, pierwszy w Polsce Dell EMC Titanium Partner do swojego biura w Krakowie poszukuje osób na stanowisko:
Key Account Manager
Opis Stanowiska:
- Realizacja celów i planów sprzedażowych związanych z rozwiązaniami klasy Enterprise (wirtualizacja systemów, rozwiązania Microsoft, sieci SAN/LAN, systemy backupowe, infrastruktura konwergentna itp.)
- Aktywne pozyskiwanie Klientów, doradztwo oraz nadzór nad realizacją projektów handlowych
- Budowanie długofalowych relacji i strategii rozwoju współpracy z Klientami
- Przygotowywanie ofert oraz negocjacje warunków handlowych
- Analiza potrzeb i doradztwo w zakresie rozwiązań IT
- Prowadzenie prezentacji handlowych
- Współpraca z zespołem inżynierów oraz zewnętrznymi partnerami
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w sprzedaży w branży IT
- Umiejętność pozyskiwania nowych Klientów i utrzymywania relacji
- Znajomość procesu sprzedaży oraz negocjacji w branży IT
- Umiejętność przygotowywania ofert handlowych
- Samodzielność w działaniu
- Motywacja i orientacja na realizację założonych zadań
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie i sumienność
- Chęć ciągłego podnoszenia własnych kwalifikacji
- Zainteresowanie branżą IT i nowościami technologicznymi
- Znajomość produktów Dell EMC lub pokrewnych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników)
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Niezbędne narzędzia pracy
- Wsparcie inżynierskie w prowadzonych projektach
- Udział w szkoleniach branżowych
- Pakiet medyczny i sportowy
Poszukujemy zarówno samodzielnych handlowców z doświadczeniem w branży IT jak i osoby na początku swojej kariery zawodowej.
Prezentacja firmy
ITPunkt jest dostawcą nowoczesnych usług informatycznych.<br/>Dzi...
ITPunkt jest dostawcą nowoczesnych usług informatycznych.
Dzięki naszemu wsparciu Nasi klienci mają dostęp do najnowszych narzędzi informatycznych, a także wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów, którą zdobyliśmy poprzez lata pracy w sektorze bankowym. Doświadczenie to zapewnia odpowiednie przestrzeganie obowiązujących w tym sektorze instrukcji i procedur potwierdzone imiennymi certyfikatami bezpieczeostwa.
Naszym celem jest niesienie wsparcia informatycznego w oparciu o zdobytą wiedze i doświadczenie.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i staramy się dopasowad istniejące rozwiązania do jego potrzeb. Najwyższym priorytetem naszej aktywności jest bezpieczeostwo danych i informacji, oraz bezawaryjne działanie sprzętu u naszych Klientów. Współpracujemy razem od kilku lat, co pozwoliło nam wykrystalizowad zespół, który jest świadomy odpowiedzialności za Klienta oraz za siebie.
W dalszym ciągu rozwijamy nasze umiejętności, a dowodem naszych kompetencji są międzynarodowe certyfikaty tak renomowanych producentów sprzętu i oprogramowania jak między innymi: Dell, Microsoft, Cisco i innych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/02/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Sprzedaż, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management