Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/01/2019.

Opis stanowiska pracy

ITPunkt - dostawca nowoczesnych usług informatycznych, pierwszy w Polsce Dell EMC Titanium Partner do swojego biura w Krakowie poszukuje osób na stanowisko:

 

Key Account Manager

 

Opis Stanowiska:

 

  • Realizacja celów i planów sprzedażowych związanych z rozwiązaniami klasy Enterprise (wirtualizacja systemów, rozwiązania Microsoft, sieci SAN/LAN, systemy backupowe, infrastruktura konwergentna itp.)
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów, doradztwo oraz nadzór nad realizacją projektów handlowych
  • Budowanie długofalowych relacji i strategii rozwoju współpracy z Klientami
  • Przygotowywanie ofert oraz negocjacje warunków handlowych
  • Analiza potrzeb i doradztwo w zakresie rozwiązań IT
  • Prowadzenie prezentacji handlowych
  • Współpraca z zespołem inżynierów oraz zewnętrznymi partnerami
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych

Wymagania

 

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w sprzedaży w branży IT
  • Umiejętność pozyskiwania nowych Klientów i utrzymywania relacji
  • Znajomość procesu sprzedaży oraz negocjacji w branży IT
  • Umiejętność przygotowywania ofert handlowych
  • Samodzielność w działaniu
  • Motywacja i orientacja na realizację założonych zadań
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie i sumienność
  • Chęć ciągłego podnoszenia własnych kwalifikacji
  • Zainteresowanie branżą IT i nowościami technologicznymi
  • Znajomość produktów Dell EMC lub pokrewnych będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

 

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników)
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Wsparcie inżynierskie w prowadzonych projektach
  • Udział w szkoleniach branżowych
  • Pakiet medyczny i sportowy

 

Poszukujemy zarówno samodzielnych handlowców z doświadczeniem w branży IT jak i osoby na początku swojej kariery zawodowej.

 

Prezentacja firmy

ITPunkt jest dostawcą nowoczesnych usług informatycznych.
Dzięki naszemu... wsparciu Nasi klienci mają dostęp do najnowszych narzędzi informatycznych, a także wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów, którą zdobyliśmy poprzez lata pracy w sektorze bankowym. Doświadczenie to zapewnia odpowiednie przestrzeganie obowiązujących w tym sektorze instrukcji i procedur potwierdzone imiennymi certyfikatami bezpieczeostwa.
Naszym celem jest niesienie wsparcia informatycznego w oparciu o zdobytą wiedze i doświadczenie.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i staramy się dopasowad istniejące rozwiązania do jego potrzeb. Najwyższym priorytetem naszej aktywności jest bezpieczeostwo danych i informacji, oraz bezawaryjne działanie sprzętu u naszych Klientów. Współpracujemy razem od kilku lat, co pozwoliło nam wykrystalizowad zespół, który jest świadomy odpowiedzialności za Klienta oraz za siebie.
W dalszym ciągu rozwijamy nasze umiejętności, a dowodem naszych kompetencji są międzynarodowe certyfikaty tak renomowanych producentów sprzętu i oprogramowania jak między innymi: Dell, Microsoft, Cisco i innych.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management
Zapisz ofertę
do góry