Patrol Group jest liderem branży DIY. Jako firma jesteśmy obecni na rynku od ponad 20 lat, obsługujemy klientów w całej Europie i wchodzimy na rynek amerykański i azjatycki.
Tworzymy wyjątkowe produkty z tworzyw sztucznych (skrzynki narzędziowe, pojemniki magazynowe, akcesoria ogrodowe i wiele innych), które wspierają zarówno profesjonalistów, jak i amatorów w ich pracy oraz hobby na całym świecie.
Zatrudniając się w Patrol Group, staniesz się częścią organizacji będącej w fazie dynamicznego wzrostu, ułatwiającej pracownikom profesjonalny rozwój, dającej im możliwość realnego wpływu na działalność biznesową firmy oraz wspierającej innowacje.
Tworzymy wyjątkowe produkty z tworzyw sztucznych (skrzynki narzędziowe, pojemniki magazynowe, akcesoria ogrodowe i wiele innych), które wspierają zarówno profesjonalistów, jak i amatorów w ich pracy oraz hobby na całym świecie.
Zatrudniając się w Patrol Group, staniesz się częścią organizacji będącej w fazie dynamicznego wzrostu, ułatwiającej pracownikom profesjonalny rozwój, dającej im możliwość realnego wpływu na działalność biznesową firmy oraz wspierającej innowacje.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która będzie rozwijać relacje z naszymi europejskimi klientami na stanowisku:
Key Account Manager
Miejsce pracy: KrakówTwoje zadania:
- podtrzymywanie i pogłębianie relacji z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów;
- kompleksowa realizacja procesu sprzedaży i koordynacja wysyłek;
- analiza podległego obszaru rynku;
- spotkania z klientami i uczestnictwo w międzynarodowych targach branżowych;
- współpraca z działem produkcji, logistyki i marketingu.
Nasze wymagania:
- minimum rok doświadczenia w sprzedaży B2B;
- poparta sukcesami umiejętność budowania i utrzymywania perspektywicznych relacji z klientami;
- efektywna organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu, zaangażowanie;
- wysoka orientacja na efekty oraz jakość wykonywanych działań;
- zaawansowane umiejętności komunikacyjne;
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub/i angielskiego w mowie i w piśmie;
- doświadczenie w obsłudze zagranicznego klienta sieciowego będzie dodatkową zaletą.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania i osiąganych wyników;
- kreatywne i pełne wyzwań zajęcie z innowacyjnym produktem w międzynarodowym środowisku;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B;
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego;
- odpowiedzialną i ciekawą pracę z największymi klientami w branży;
- przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu;
- elastyczny czas pracy;
- pakiet dodatkowych benefitów.