Opis stanowiska pracy

  • Rozwój portfolio Klientów - pozyskiwanie nowych klientów, jak i pozyskiwanie nowych projektów, w ramach portfolio istniejących klientów - wizyty bezpośrednie, uczestnictwo w targach
  • Uczestniczenie w procesie ofertowania, w tym terminowe sporządzanie ofert dla klientów i monitoring statusu wysłanej oferty do Klienta.
  • Negocjacje warunków handlowych z Klientami oraz ustalanie wymagań organizacyjnych w stosunku do każdego z nowych projektów.
  • Nadzór nad realizacją projektów.
  • Pełnienie funkcji opiekuna klienta na każdym etapie realizacji projektu.
  • Pozyskiwanie informacji o rynku.
  • Tworzenie własnej strategii sprzedaży na potrzeby realizacji budżetu.

 

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum 5 - letnie doświadczenie w pracy w działach handlowych
  • Doświadczenie w branży produkcyjnej
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji z Klientami
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Orientacja na cel
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie , niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)

Prezentacja firmy

Filters International Sp. z o.o. to firma produkcyjna, wytwarzają... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi