Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/1714


Obowiązki:

Zadania:
pierwszy etap pracy to tworzenie bazy potencjalnych partnerów, zainteresowaniu klientów ofertami oraz rozpoczęcie procesu sprzedaży
w kolejnym etapie pracy rola key account managera będzie zyskiwała coraz większą wagę w strukturze przedsiębiorstwa i będzie polegała na koordynowaniu działu sprzedaży, docelowo składającego się z kilkuosobowego zespołu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • PRAWO JAZDY KAT B
  • JĘZYK ANGIELSKI W STOPNIU ŚREDNIOZAAWANSOWANYM
  • JĘZYK NIEMIECKI
  • specjalista do spraw sprzedaży

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : znajomość rynku niemieckiego [Umiejętność 1] : umiejętność pozyskiwania klientów


Miejsce pracy: 39-305 Borowa 12, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o kontakt z pracodawcą

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi