Key Account Manager - Białystok , podlaskie
od Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2017 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 62 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Key Account Manager

Miejsce pracy: Białystok

Zakres obowiązków:

  • Realizacja planów sprzedażowych, zapewniających stały wzrost na terenie podległego regionu - obszar całej Polski
  • Opieka i rozwój biznesu wśród kluczowych Klientów
  • Budowa rynku dla produktów firmy poprzez rzetelne partnerstwo biznesowe
  • Pozyskiwane nowych Klientów (ogólnopolskie sieci handlowe)
  • Budowanie silnych i trwałych relacji z Klientami
  • Dbanie o rozpoznawalność marki

Od idealnego kandydata oczekujemy:

  • 2- 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży FMCG poparte sukcesami
  • Znajomość rynku FMCG w powierzonym zakresie oraz wiedza o zasadach jego funkcjonowania
  • Doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność organizacji własnego czasu pracy
  • Nastawienie na wyniki i silna motywacja do osiągania postawionych celów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz prowadzenia negocjacji
  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji
  • Nastawienie biznesowe, wysoka kultura osobista

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o kodeksową umowę o pracę
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z prawie trzydziestoletnią tradycją
  • Rodzinną atmosferę pracy, uczciwość i otwartość
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy
  • Wynagrodzenie składające się z podstawy (uzależnionej od doświadczenia i umiejętności kandydata, do ustalenia na kolejnych etapach rozmów) i premii miesięcznej do 7000 PLN brutto miesięcznie
  • Premię roczną w wysokości jednego lub dwóch średnich wynagrodzeń za realizację rocznego obrotu
  • Pracę od poniedziałku do piątku, zadaniowy czas pracy


Oferta dotyczy pracy stałej.
Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta.



Osoby zainteresowane ofertą pracy zapraszamy do aplikowania, jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Nadesłane aplikacje będą rozpatrywane po 7 stycznia 2019.





Numer referencyjny: 1812191/SOS/MK
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.