Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
- Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Gemius, w tym:
- aktywne poszukiwanie nowych Klientów i całościowy proces sprzedaży naszych usług (od organizacji spotkań przez prowadzenie prezentacji do negocjowania warunków współpracy),
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z Klientami (obsługa przed i posprzedażowa, odpowiedź na zapytania, pomoc w rozwiązywaniu problemów Klienta),
- proponowanie/ przygotowywanie rozwiązań wykorzystujących narzędzia z portfolio Gemius, zgodnych z oczekiwaniami Klientów.
- Dbanie o markę Gemius, w tym:
- prezentacja siebie oraz firmy przed Klientem,
- przygotowywanie materiałów potrzebnych do prowadzenia sprzedaży,
- udział w konferencjach branżowych.
Wymagania
Nasze wymagania:
- silna motywacja do pracy w sprzedaży,
- samodzielność oraz inicjatywa,
- odpowiedzialność za powierzone zadania,
- umiejętności negocjacji,
- umiejętności autopromocji,
- chęć do stałej nauki, rozwoju i doskonalenia,
- asertywność i odporność na stres
oraz:
- min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży internetowej,
- ukończone studia wyższe,
- znajomość MS Office,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- dyspozycyjność do pracy na pełen etat (poniedziałek - piątek),
- gotowość do wyjazdów służbowych.
Twoim atutem będzie również:
- doświadczenie w pracy po stronie domów mediowych,
- znajomość gemiusAdReal, naszego innowacyjnego badania do pomiaru oglądalności reklam online.
Prezentacja firmy
Gemius to polska firma, która doradza przedsiębiorcom, jak wykorzystywać...
Gemius to polska firma, która doradza przedsiębiorcom, jak wykorzystywać internet w biznesie. Od 1999 roku bada internautów pod kątem korzystania z mediów cyfrowych, tworząc w ten sposób unikalny socjodemograficzny profil e-konsumentów. Mierzy oglądalność stron www i aplikacji, a także materiałów audio i wideo z poszczególnych źródeł ruchu, tj. komputerów, tabletów i smartfonów. Gemius działa w ponad 30 krajach w Europie, Afryce Północnej i na Bliskim Wschodzie (region EMEA), a w 14 z nich posiada oddziały. Jego klientami są reklamodawcy, wydawcy, domy mediowe, agencje reklamowe i firmy z sektora e-commerce. Prowadzone przez firmę badania realizowane są zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR.
Tworzymy własną technologię przetwarzania i składowania danych. W swoich systemach przechowujemy setki miliardów rekordów i przetwarzamy setki terabajtów danych.
Odwiedź nas na naszym profilu na LinkedIn oraz Facebook-u.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/04/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Badania / Rozwój