#

Key Account Manager (wprowadzenie nowego produktu na rynek)

Adecco Poland Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Key Account Manager (wprowadzenie nowego produktu na rynek)

Miejsce pracy: Kraków

Siedziba firmy znajduje się w Poznaniu. Osoba zatrudniona na stanowisku Key Account Managera będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów na terenie województwa śląskiego, małopolskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego.


Zadania:

• nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami na powierzonym terenie
• rozwój sieci sprzedaży we wszystkich kanałach
• odpowiedzialność za wdrażanie produktów i rozwój dystrybucji
• odpowiedzialność za negocjacje warunków z Klientami
• inicjowanie tworzenia nowych kanałów dystrybucji
• monitorowanie efektywności poszczególnych kanałów dystrybucji
• uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych w sieci sprzedaży
• opracowywanie raportów i analiz sprzedaży na zlecenie przełożonego
• obsługa systemów ERP i CRM w zakresie pełnionej funkcji


Nasze wymagania:

• wykształcenie wyższe o profilu marketingowym
• mile widziane 2 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• prawo jazdy kat. B
• wysoki poziom realizacji planów sprzedaży w dotychczasowych miejscach pracy
• umiejętność prezentacji produktów i firmy
• umiejętność opracowania i analizowania raportów sprzedaży
• biegła obsługa komputera w środowisku WINDOWS: Word, Excel oraz doświadczenie w obsłudze programów typu ERP, CRM
• samodzielność, rzetelność, terminowość w realizacji zadań
• zaangażowanie i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań


Nasz Klient oferuje:

• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (6-cio miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony)
• możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
• niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon)

Oferta dotyczy pracy stałej.



Numer referencyjny: KAM/07/17/TCH/AR
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi