Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Key Account Manager (wprowadzenie nowego produktu na rynek)
Miejsce pracy: KatowiceSiedziba firmy znajduje się w Poznaniu. Osoba zatrudniona na stanowisku Key Account Managera będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów na terenie województwa śląskiego, małopolskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego.
Zadania:
• nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami na powierzonym terenie
• rozwój sieci sprzedaży we wszystkich kanałach
• odpowiedzialność za wdrażanie produktów i rozwój dystrybucji
• odpowiedzialność za negocjacje warunków z Klientami
• inicjowanie tworzenia nowych kanałów dystrybucji
• monitorowanie efektywności poszczególnych kanałów dystrybucji
• uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych w sieci sprzedaży
• opracowywanie raportów i analiz sprzedaży na zlecenie przełożonego
• obsługa systemów ERP i CRM w zakresie pełnionej funkcji
Nasze wymagania:
• wykształcenie wyższe o profilu marketingowym
• mile widziane 2 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• prawo jazdy kat. B
• wysoki poziom realizacji planów sprzedaży w dotychczasowych miejscach pracy
• umiejętność prezentacji produktów i firmy
• umiejętność opracowania i analizowania raportów sprzedaży
• biegła obsługa komputera w środowisku WINDOWS: Word, Excel oraz doświadczenie w obsłudze programów typu ERP, CRM
• samodzielność, rzetelność, terminowość w realizacji zadań
• zaangażowanie i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań
Nasz Klient oferuje:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (6-cio miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony)
• możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
• niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon)
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: KAM/07/17/TCH/AR
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.