#

Key Account Manager / usługi B2B (jęz. francuski)

PBMedia Sp. z o.o.

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Ref. KAM/FR/OLN

PBMedia należy do czołówki polskich drukarni internetowych. Od wielu lat z sukcesami prowadzi działalność produkcyjno-handlową na terenie Polski oraz krajów EU.

W związku z rozwojem działu handlowego poszukujemy kandydatów na stanowisko: Key Account Manager, ukierunkowanego na rynki francuskojęzyczne.

Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za kontakt z klientami z rynku francuskojęzycznego (Francja, Belgia, Szwajcaria).

Do obowiązków Key Account Managera należy realizacja założonych celów sprzedażowych oraz zapewnienie wysokiego poziomu obsługin klientów, poprzez:
• utrzymanie i pozyskiwanie klientów biznesowych (akcje telemarketingowe, promocje internetowe, socialmedia, itp.),
• budowniea długofalowych relacji,
• przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie ich warunków,
• wsparcie przy rozwiązywaniu problemów na linii klient - firma - współpraca z działami graficznym, planowania, produkcji, spedycji, IT,
• tworzenie i udział w akcjach promocyjno-marketingowych, imprezach okolicznościowych, targach i konferencjach branżowych.

Oferujemy:
• wysokie wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
• szkolenia oraz wsparcie merytoryczne,
• pracę w firmie o miedzynarodowym zasięgu,
• dostęp do benefitów - ubezpieczenie, pakiet zdrowotny, Multisport.

Wymagania:
• bardzo dobra znajomość jęz. francuskiego (w mowie i piśmie) umożliwiająca codzienne rozmowy telefoniczne z klientami zagranicznymi,
• komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji międzyludzkich,
• znajomość obsługi komputera (MS Windows, MS Office – Outlook, Word, Excel) oraz Internetu,
• doświadczenie w mailowej i/lub telefonicznej obsłudze klienta lub telemarketingu,
• ukierunkowanie na sukces, chęć do pracy i dążenie do osiągania założonych celów.

Wymagania

• bardzo dobra znajomość jęz. francuskiego (w mowie i piśmie) umożliwiająca codzienne rozmowy telefoniczne z klientami zagranicznymi,
• komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji międzyludzkich,
• znajomość obsługi komputera (MS Windows, MS Office – Outlook, Word, Excel) oraz Internetu,
• doświadczenie w mailowej i/lub telefonicznej obsłudze klienta lub telemarketingu,
• ukierunkowanie na sukces, chęć do pracy i dążenie do osiągania założonych celów.

Prezentacja firmy

PBMedia sp. z o.o. jest firmą o ugruntowanej pozycji na rynku poligrafic... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
5 000PLN - 10 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja, Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi