Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Key Account Manager (praca zdalna)
Miejsce pracy: Warszawa, Siedlce, Mińsk Mazowiecki
Twoje obowiązki:
aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie sieci sprzedaży na terenie Polski
nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
realizacja założonego planu sprzedaży
przygotowanie i negocjowanie umów handlowych
bieżąca analiza rynku oraz konkurencji
udział w targach branżowych, kreowanie wizerunku firmy na lokalnych i ogólnopolskich rynkach
Oczekiwania:
doświadczenie w obszarze sprzedaży (mile widziana sprzedaż produktów technicznych)
biegła znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego
wykształcenie techniczne (mile widziane)
samodzielność w działaniu
orientacji na wynik i osiąganie wyznaczonych celów
Oferujemy:
umowa o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny
niezbędne narzędzia pracy: auto służbowe, telefon, laptop
praca mobilna
elastyczne godziny pracy
2 tygodniowe szkolenie wdrożeniowe we Francji
wsparcie Dyrektora Sprzedaży w PL i wewnętrzny system komunikacji z międzynarodowym zespołem
Numer referencyjny: KAM/wa2/03/2019/am
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?