#

Key Account Manager - packaging - rekrutacja online

HRK S.A.

Szczecin, zachodniopomorskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkującej i sprzedającej opakowania z tektury falistej, uznanej i cenionej organizacji będącej jednym z liderów w swoim segmencie, w związku z dalszym, planowym rozwojem sił sprzedażowych, poszukujemy samodzielnego, aktywnego lidera sprzedaży na stanowisko:

Key Account Manager - packagingMiejsce pracy: Szczecin

Zatrudniona osoba będzie pracować na samodzielnym stanowisku (bez zespołu), raportuje do Dyrektora Sprzedaży i będzie odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów, aktywną sprzedaż i rozwój sprzedaży oraz za nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów ze średnimi i dużymi firmami polskimi i międzynarodowymi na terenie Polski północno-zachodniej i całego kraju. Szukamy typowego huntera, nie farmera, osoby z kilkuletnim doświadczeniem szukającej nowych wyzwań sprzedażowych nie bojącej się sprzedawać i wykorzystywać w nowej pracy swoich dotychczasowych doświadczeń i zbudowanych relacji z klientami.

 

Główne zadania:

  • poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,
  • aktywna sprzedaż do nowych, kluczowych klientów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z nowymi, kluczowymi klientami,
  • budowanie portfolio klientów na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i zbudowanych relacji,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych,
  • analiza potencjału rynkowego i rozwój rynku poprzez sprzedaż.

Wymagania:

  • kilkuletnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży na podobnym stanowisku (KAM, Sales Manager, Handlowiec) w obszarze sprzedaży opakowań z tektury falistej do średnich i dużych firm międzynarodowych oraz polskich,
  • doświadczenie w nawiązywaniu kontaktów, pozyskiwaniu i obsłudze klientów (współpraca ze średnimi i dużymi firmami,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • wykształcenie min. średnie preferowane wyższe,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie.

Nasz klient oferuje:

  • możliwość samodzielnej pracy w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (część stała + premia) + benefity poza płacowe,
  • pakiet narzędzi niezbędnych do realizacji powierzonych zadań (samochód służbowy, laptop, telefon),
  • możliwość pracy na zasadzie „home office” lub w biurze w jednej z lokalizacji.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi