Key Account Manager e - commerce automotive
Warszawa Key Account Manager e - commerce automotive
Warszawa
NR REF.: 1115093
Obecnie dla jednego z najbardziej znanych na świecie producentów opon poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera kanału e - commerce.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zarozwój klientów kanału e - commerce w Polsce a w przyszłości także w regionie CEE. Key Account Manager będzie miał za zadanie tworzenie planlow strategicznych rozwoju klientów z kanału e - commerce oraz wdrażanie tych planów u każdego z klientów, stałą współpracę z klientami e - commercowymi w celu zwiększania udziału marki w ich ogólnej sprzedaży. Do zadań na tym stanowisku będą należały spotkania z klientami, prowadzenie negocjacji i wdrażanie programów wspierających sprzedaż.
Czekamy na aplikacje osóbposiadających co najmniej 3 - 5 letnie doświadczenie w rozwoju kanału e - commerce w branży automotive (warunek konieczny), może to być doświadczenie w rozwijaniu klientów e - commerce ze strony producenta opon / części zamiennych lub doświadczenie po stronie dużego sklepu internetowego oferującego produkty branży motoryzacyjnej. Warunkiem koniecznym jest także co najmniej komunikatywna znajomość j. angielskiego. Szansę sprawdzenia się na tym stanowisku ma osoba dynamiczna i zorientowana na cel, o dobrych kompetencjach komunikacyjnych.
Nasz Klient oferujemożliwość pracy dla jednego z najbardziej znanych na świecie brandów oponiarskich, możliwości rozwoju i awansu, decyzyjność i swobodę działania, atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Warszawa
NR REF.: 1115093
Obecnie dla jednego z najbardziej znanych na świecie producentów opon poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera kanału e - commerce.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zarozwój klientów kanału e - commerce w Polsce a w przyszłości także w regionie CEE. Key Account Manager będzie miał za zadanie tworzenie planlow strategicznych rozwoju klientów z kanału e - commerce oraz wdrażanie tych planów u każdego z klientów, stałą współpracę z klientami e - commercowymi w celu zwiększania udziału marki w ich ogólnej sprzedaży. Do zadań na tym stanowisku będą należały spotkania z klientami, prowadzenie negocjacji i wdrażanie programów wspierających sprzedaż.
Czekamy na aplikacje osóbposiadających co najmniej 3 - 5 letnie doświadczenie w rozwoju kanału e - commerce w branży automotive (warunek konieczny), może to być doświadczenie w rozwijaniu klientów e - commerce ze strony producenta opon / części zamiennych lub doświadczenie po stronie dużego sklepu internetowego oferującego produkty branży motoryzacyjnej. Warunkiem koniecznym jest także co najmniej komunikatywna znajomość j. angielskiego. Szansę sprawdzenia się na tym stanowisku ma osoba dynamiczna i zorientowana na cel, o dobrych kompetencjach komunikacyjnych.
Nasz Klient oferujemożliwość pracy dla jednego z najbardziej znanych na świecie brandów oponiarskich, możliwości rozwoju i awansu, decyzyjność i swobodę działania, atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.