Nasz Klient to polska, prywatna firma z siedzibą w Olkuszu w woj. małopolskim, założona w 1988 roku. Od początku swojej działalności koncentruje się na rozwoju i produkcji nowoczesnych preparatów dla rolnictwa. Obecnie firma jest jednym z największych producentów nawozów i biostymulatorów oraz aktywnie działa w branży produktów prozdrowotnych dla zwierząt. Firma prowadzi sprzedaż na całym świecie i zatrudnia blisko 200 osób. Nasz Klient posiada światowej klasy dział R&D oraz nowoczesne zakłady produkcyjne zlokalizowane na południu Polski. Firma była wielokrotnie doceniana i nagradzana za innowacyjne i zrównoważone portfolio produktów oraz przedsiębiorczość.
Firma działa w branży hodowli zwierząt jako producent wysokiej jakości dodatków paszowych (stymulatory, probiotyki, preparaty mineralno-witaminowe, ekstrakty roślinne, zakwaszacze, chelaty paszowe) dla drobiu, trzody chlewnej i bydła. W celu sprzedaży, rozwoju sprzedaży i promowania portfolio wśród wytwórni pasz i większych integratorów w Polsce, Nasz Klient poszukuje obecnie entuzjastycznego Key Account Managera z doskonałą siecią kontaktów i doświadczeniem b2b w branży paszowej.
Rola
Rozwój i zarządzanie sprzedażą dodatków paszowych z portfolio firmy w Polsce.
Profil
Przedsiębiorczy specjalista żywienia zwierząt z doskonałymi umiejętnościami sprzedaży b2b.
Wymagania
Kompetencje
Miejsce pracy
Home office i częste podróże służbowe na terenie Polski.
Oferta
Nasz Klient oferuje stanowisko w firmie o wysokiej kulturze, wartościach oraz atmosferze pracy, dające możliwość bycia twarzą portfolio innowacyjnych i zrównoważonych dodatków paszowych w Polsce. Pełniąc rolę Key Account Managera, dostaniesz dużą autonomię w rozwijaniu i wdrażaniu pomysłów na zwiększenie udziału firmy w rynku. Firma oferuje ambitną pozycję w rozwijającej się (międzynarodowej) organizacji oraz konkurencyjny rynkowo pakiet wynagrodzeń (w tym laptop, smartfon, samochód służbowy oraz inne dodatki, takie jak ubezpieczenie zdrowotne i grupowe, rozszerzony pakiet socjalny). Firma zapewni Ci wszystkie narzędzia, aby stać się wiarygodnym partnerem dla Twoich klientów i umożliwi dalsze kontynuowanie rozwoju zawodowego i osobistego.
Aplikacja
Nasz Klient zlecił rekrutację i selekcję na stanowisko Key Account Manager - Dodatki Paszowe wyłącznie firmie CeresRecruitment Polska.
Więcej informacji odnośnie firmy znajdziesz na stronie www.ceresrecruitment.pl. Zapraszamy do złożenia aplikacji oraz kontaktu z Koen Lecluyse pod nr (+48 696) 307 999 lub Bartek Soboński pod nr (+48 796) 826 363.
CeresRecruitment to firma specjalizująca się w rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska w branży rolno-spożywczej, ukierunkowana na inżynierów i magistrów. CeresRecruitment posiada biura w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. Obszary rynku firmy to: Technologia i Przetwórstwo Żywności, Przemysł Spożywczy, Rolnictwo, Ogrodnictwo, Warzywnictwo, Sadownictwo, Sprzedaż detaliczna i hurtowa, Żywienie i Hodowla Zwierząt, Zootechnika i Weterynaria, Chemia Rolna (środki ochrony roślin - nawozy - nasiona), Rolnictwo i Produkcja Ekologiczna, FMCG, Doradztwo Techniczne i Handlowe. Ceres specjalizuje się w wyszukiwaniu pracowników na stanowiska: Dyrektor Generalny, Dyrektor Wykonawyczy, Dyrektor Finansowy, Dyrektor Operacyjny, Kierownik Sprzedaży i Marketingu, Kierownik HR (HRM), Kierownik Produkcji, Kierownik Projektu, Specjalista ds. Zapewnienia / Kontroli Jakości (QA / QESH), Specjalista ds. Logistyki (Łańcucha Dostaw), Specjalista ds. Zakupów i Zamówień, Trader, Handlowiec, Kupiec, Doradca Żywieniowy / Specjalista ds. Żywienia, Agronom, Technolog Żywności / Produkcji Pasz, Inżynier Procesu, Specjalista ds. Badań i Rozwoju (R&D).
Ceres to międzynarodowa agencja specjalizująca się w rekrutacji, ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.