Key Account Manager - affinity and travel
WarszawaKey Account Manager - affinity and travel
Warszawa
NR REF.: 1141947
Dla naszego Klienta, jednego z liderów branży assistance, poszukujemy osoby na stanowisko:
Key Account Manager – affinity and travel
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: pozyskiwanie do współpracy w modelu B2B2C partnerów biznesowych z branży affinity i travel oraz utrzymywanie relacji z takimi partnerami biznesowymi, kompleksową ich obsługę, szycie rozwiązań na miarę, opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla partnerów biznesowych, prowadzenie negocjacji, tworzenie produktów ubezpieczeniowych, aktywny udział w przetargach międzynarodowych, współpracę z centralą oraz filiami międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej.
Nasz Klient oczekuje: doświadczenia we współpracy z partnerami biznesowymi w modelu B2B2C oraz pozyskiwaniu takich partnerów biznesowych, zdobytego w branży ubezpieczeniowej, zaangażowania, profesjonalizmu, proaktywnego podejścia do biznesu, samodzielności, dynamizmu w działaniu, wychodzenia z inicjatywą, elastyczności, wysokich umiejętności interpersonalnych, a także bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom co najmniej B2).
Nasz klient oferuje: pracę w dynamicznym i rozwojowym środowisku, oferującym ciekawe i odpowiedzialne wyzwania zawodowe, umowę o pracę, atrakcyjny system premiowy, a także pakiet benefitów.
Warszawa
NR REF.: 1141947
Dla naszego Klienta, jednego z liderów branży assistance, poszukujemy osoby na stanowisko:
Key Account Manager – affinity and travel
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: pozyskiwanie do współpracy w modelu B2B2C partnerów biznesowych z branży affinity i travel oraz utrzymywanie relacji z takimi partnerami biznesowymi, kompleksową ich obsługę, szycie rozwiązań na miarę, opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla partnerów biznesowych, prowadzenie negocjacji, tworzenie produktów ubezpieczeniowych, aktywny udział w przetargach międzynarodowych, współpracę z centralą oraz filiami międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej.
Nasz Klient oczekuje: doświadczenia we współpracy z partnerami biznesowymi w modelu B2B2C oraz pozyskiwaniu takich partnerów biznesowych, zdobytego w branży ubezpieczeniowej, zaangażowania, profesjonalizmu, proaktywnego podejścia do biznesu, samodzielności, dynamizmu w działaniu, wychodzenia z inicjatywą, elastyczności, wysokich umiejętności interpersonalnych, a także bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom co najmniej B2).
Nasz klient oferuje: pracę w dynamicznym i rozwojowym środowisku, oferującym ciekawe i odpowiedzialne wyzwania zawodowe, umowę o pracę, atrakcyjny system premiowy, a także pakiet benefitów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.