Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/05/2019.

Opis stanowiska pracy

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:

  • Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
  • Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych;
  • Umiejętności pracy z dokumentami;
  • Umiejętności organizacji pracy własnej;
  • Samodzielności, dokładności;
  • Umiejętności obsługi komputera;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale kas.

Wymagania

Zatrudnionym oferujemy:

• Stabilne warunki zatrudnienia;

• Atrakcyjny pakiet socjalny;

• Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy;

• Bogaty pakiet szkoleń;

• Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;

• Możliwość rozwoju zawodowego;

• Dobrą atmosferę pracy.

Prezentacja firmy

AGATA to firma z polskim kapitałem i o polskich korzeniach.
Dzięki swej długoletniej... działalności doskonale zna potrzeby i oczekiwania klientów.

Dlaczego warto pracować w AGATA ?
Jesteśmy wiarygodnym pracodawcą, który ze względu na nieustanny rozwój sieci salonów AGATA tworzy nowe miejsca pracy. Jako spółka dynamicznie rozwijająca się pragniemy, aby z AGATĄ rozwijali się również pracownicy, dlatego dbamy o podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób zatrudnionych w firmie, organizując systematyczne szkolenia.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Praca fizyczna , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie , Praca Obsługa klienta , Praca Inne
do góry