Narodowy Bank Polski
Oddział Okręgowy w Warszawie
poszukuje kandydatów do pracy w Zespole Bezpieczeństwa
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- realizacja zadań z obszaru ochrony danych osobowych wynikających z RODO i przepisów wewnętrznych NBP oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych w tym zakresie,
- sporządzanie analiz, zestawień i sprawozdawczości z obszaru bezpieczeństwa,
- udział w realizacji zadań z zakresu systemów zabezpieczeń technicznych oraz bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- wykonywanie zadań operatora Punktu Rejestracji Użytkowników oraz pełnienie funkcji Operatora w systemach DOCert i PKI (infrastruktura klucza publicznego).
Wymagania niezbędne wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office,
- umiejętność pracy w zespole, poczucie odpowiedzialności za efekty własnej pracy i pracy zespołu,
- otwartość na zmiany, gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
- umiejętność podejmowania inicjatywy i szukania nowych rozwiązań,
- umiejętność zarządzania czasem, systematyczność oraz dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji.
Dodatkowym atutem będzie:
- wpis na listę pracowników zabezpieczenia technicznego,
- doświadczenie związane z obsługą Klienta,
- wiedza z zakresu kryptografii i usług zaufania,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 11 września 2022 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego pod opcją "Aplikuj".
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się bz dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych.
O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.