Narodowy Bank Polski
Oddział Okręgowy w Łodzi
poszukuje kandydatów do pracy w Zespole Bezpieczeństwa
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- administrowanie systemami zabezpieczeń technicznych,
- prowadzenie dokumentacji i elektronicznej ewidencji Systemu/Zbioru urządzeń (MUZ) dla systemów ochrony obiektów,
- obsługa punktu rejestracji użytkownika (PRU) i pełnienie funkcji Operatora systemów: DOCert, NCCert i PKI NBP,
- realizacja zadań z obszaru ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa teleinformatycznego w zakresie prawa wynikającego z Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 (RODO),
- realizacja zadań związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej,
- realizacja zadań związanych z ochroną informacji niejawnych, w tym wytwarzanie i ewidencjonowanie dokumentów oznaczonych klauzulą „Zastrzeżone” i „Poufne” oraz obsługa związanych z tym urządzeń komputerowych,
- uczestnictwo w planowaniu, przygotowaniu, realizacji i odbiorze zakupów, zadań inwestycyjnych i remontowych, udział w postępowaniach przetargowych prowadzonych przez Zespół oraz Oddział,
- opracowywanie i realizacja wymaganej sprawozdawczości dla potrzeb Oddziału i Departamentu Bezpieczeństwa,
- realizacja sprawozdawczości, zestawień statystycznych i analiz z obszaru bezpieczeństwa na potrzeby Zespołu, Oddziału lub Departamentów Centrali,
- opracowywanie regulacji wewnętrznych z zakresu realizowanych zadań.
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe techniczne lub końcowy etap studiów - preferowane kierunki: informatyka, elektronika, telekomunikacja lub pokrewne,
- podstawowa wiedza na temat technik wykorzystywanych w szeroko rozumianych systemach ochrony,
- znajomość rynku dostawców/wykonawców systemów zabezpieczeń,
- wiedza oraz praktyczna umiejętność obsługi systemów teleinformatycznych,
- zdolność do podejmowania inicjatyw i umiejętność znajdowania rozwiązań w sytuacjach problemowych oraz pracy pod presją czasu,
- wnikliwość, rzetelność, zaangażowanie i terminowość realizacji powierzanych zadań, a także umiejętność dokonywania szczegółowej, krytycznej analizy dokumentów
- dyspozycyjność,
- otwartość na podnoszenie kwalifikacji i zmiany,
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Dodatkowym atutem będzie:
- posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie eksploatacji i funkcjonowania elektronicznych systemów zabezpieczeń technicznych, w szczególności potwierdzone certyfikatami,
- wpis na listę kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego lub spełnianie warunków pozwalających na niezwłoczne uzyskanie takiego wpisu,
- posiadanie uprawnień w zakresie inspektora ochrony przeciwpożarowej lub gotowość do odbycia kursu uprawniającego do pełnienia tej funkcji,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej „Poufne”,
- posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV lub spełnianie warunków do jego niezwłocznego uzyskania po zatrudnieniu,
- znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych, umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej,
- posiadanie czynnego prawa jazdy kategorii „B” i wyrażenie gotowości do uzyskania pozwolenia na prowadzenie samochodów służbowych,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 17 lipca 2022 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego pod opcją "Aplikuj".
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się bz dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych.
O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.