Narodowy Bank Polski
Departament Administracji
poszukuje kandydatów do pracy w Wydziale Monitorowania i Eksploatacji Infrastruktury
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- sprawowanie, w oparciu o posiadane systemy, stałego nadzoru nad pracą instalacji i urządzeń w obiektach Centrali NBP,
- prowadzenie prób ruchowych, drobnych regulacji i napraw maszyn, urządzeń i instalacji infrastruktury elektroenergetycznej,
- wykonywanie w obiektach Centrali NBP
- kontrolnych rozładowań baterii akumulatorów zasilaczy UPS,
- prób ruchowych agregatów prądotwórczych, - opracowywanie i wdrażanie procedur techniczno-eksploatacyjnych.
Wymagania niezbędne wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe techniczne w branży instalacji elektrycznych w specjalności elektrotechnik lub elektroenergetyk,
- minimum 5-letni staż pracy,
- posiadanie uprawnień w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- kwalifikacje „E” w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci do 15 kV,
- umiejętność korzystania z programów pakietu Microsoft Office,
Wymagania dodatkowe wobec kandydatów:
- odpowiedzialność i rzetelność,
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych,
- umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem.
Mile widziane:
- znajomość programu Auto Cad,
- znajomość rozwiązań technologii informatycznych,
- znajomość języka angielskiego.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 16 grudnia 2019 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego w prawym górnym rogu.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.