Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży Consumer Goods. Dzięki doskonale wdrożonej strategii dystrybucyjnej nasz Klient jest liderem w swojej kategorii. Aktualnie nasz Klient szuka Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
Junior Trade Marketing ManagerMiejsce pracy: Warszawa
Szukamy osoby nastawionej na pracę z dużą ilością danych (rynkowych + sell-outowych) i rekomendowania w oparciu o nie zmian działań trade-marketingowych prowadzonych u Kluczowych Klientów/Dystrybutorów. Stanowisko nie zajmuje się obszarem POSM, wyłacznie twardym, analitycznym trade-marketingiem.
Zakres obowiązków:
Opracowywanie strategii rozwojowej oraz zarządzanie konkretną grupą produktów u Kluczowych Klientów,
Tworzenie, w oparciu o dane, pomysłów na poprawę sell-outu u wybranej grupy klienckiej,
Przygotowywanie długo- i krótkoterminowych strategii rozwoju produktów, promocyjne, zmiany mixu produktowego, pozycjonowanie cenowe),
analiza, wnioski i rekomendacje działań wynikających z danych rynkowych,
współtworzenie standardów dystrybucji asortymentu w oparciu o cele dystrybucyjne.
Oczekiwania względem kandydatur:
minimum trzyletnie doświadczenie w dziale CatMan, business intelligence, marketingu handlowego w branży FMCG lub szeroko rozumianej branży Consumer Goods,
bardzo dobre przygotowanie analityczne,
dobra znajomość języka angielskiego,
silna orientacja na realizację celów biznesowych,
poczucie humoru i umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów,
chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?