#

Junior Technical Support Specialist

Gemius SA

02-676 WARSZAWA, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

 Za co będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna pracując z nami:

  • monitoring kampanii reklamowych w internecie - tworzenie i umieszczanie kodów emisyjnych, weryfikacja poprawności ich działania,
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz wsparcie w zarządzaniu systemem do emisji reklam w internecie,
  • bieżąca pomoc techniczna dla klientów firmy (głównie drogą mailową),
  • prowadzenie szkoleń dla pracowników firmy i jej klientów.

 

Wymagania

Czego od Ciebie oczekujemy?

Jeżeli jesteś absolwentem/absolwentką lub studentem/studentką studiów uzupełniających kierunków ścisłych (preferowany kierunek – matematyka, informatyka lub fizyka), oraz posiadasz wiedzę na temat HTML, JavaScript, CSS, a także jesteś osobą:

 

  • która chętnie przyswaja nową wiedzę z zakresu technologii internetowej,
  • otwartą i z dużym poczuciem humoru,
  • samodzielną w zakresie przydzielonych zadań,
  • która posiada umiejętności analityczne,
  • która umie znaleźć rozwiązania na zadane problemy,
  • sumienną i terminową,
  • która zna język angielski w stopniu przynajmniej dobrym

chcielibyśmy Cię poznać.

Nie musisz posiadać doświadczenia zawodowego!

 

 

 

 

Prezentacja firmy

Gemius to polska firma, która doradza przedsiębiorcom, jak wykorzystywać... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/03/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Badania / Rozwój

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi