W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Junior Recruitment Specialist
Miejsce pracy: KrakówOur client, a major and fast expanding international company, operating all over the world, is looking for an experienced candidates for Junior Recruitment Specialist role.
Work place: Kraków
Responsibilities:
- Managing the full cycle recruitment processes in all functional groups (from search of candidate to employment)
- Establishing and maintaining relationships with hiring managers and proactively reporting on pipeline activity to facilitate effective recruiting and hiring discussions
- Ensuring that company is represented in the most accurate and appropriate way to all candidates, and personally driving the highest standards of ethical behavior for all involved in the recruitment process
- Ensuring that all HR activities are processed efficiently, effectively, accurately and timely
- Preparing HR reports for different internal parties
- Taking part in employer branding initiatives, supporting internal communication actions
- Other administrative duties and projects assigned
Requirements:
- 6 months of experience in recruitment
- Very good English language skills – verbal and written are mandatory
- Self-reliance and good organizational skills
- Excellent Communication and interpersonal skills
- Very good knowledge of MS Office Package
- Basic knowledge of personnel administration and labour law
- Experience within international companies is appreciated
Benefits:
- Social benefits: Private medical care, Life Insurance
- Individual career path
- Various range of training (including certification)