5th Avenue Holding S.A.
5th Avenue Holding jest firmą deweloperską od 10 lat realizującą obiekty komercyjne i mieszkaniowe w Warszawie oraz innych głównych ośrodkach miejskich w Polsce.

Firma ma na swoim koncie obiekty biurowe, mieszkaniowe oraz hotelarskie. Aktualnie jest w trakcie realizacji projektów akademikowych, hotelowych, mieszkaniowych oraz magazynowych.

5th Avenue Holding S.A. stanowi dynamicznie rozwijającą się grupę z nowoczesnymi, ambitnymi projektami. Zapraszamy do kontaktu.

www.5avenueholding.com
Do naszego biura poszukujemy osoby na stanowisko:

Junior project manager

Miejsce pracy: 02-661 Warszawa

Spółka 5th Avenue Holding S.A. już od 7 lat realizuje własne, kompleksowe projekty inwestycyjne zarówno z branży budownictwa mieszkaniowego jak i komercyjnego. Dzięki swojej działalności Spółka stała się znaczącym partnerem dla klientów krajowych jak i zagranicznych poszukujących powierzchni mieszkalnych, usługowych i biurowych oraz profesjonalnej obsługi w tym zakresie.

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

• Przygotowanie i prowadzenie realizacji inwestycji mieszkaniowych / biurowych / hotelowych
• Udział w przygotowaniu harmonogramu wszystkich etapów procesu budowlanego (od projektu do pozwolenia na użytkowanie)
• Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego
• Weryfikacja dokumentacji nieruchomości pod względem formalnym i technicznym
• Udział w przetargu na wybór wykonawcy (weryfikacja ofert wykonawczych pod kątem realizacji zastosowanych rozwiązań projektowych i oferowanych cen, wprowadzenie do projektu ew. zamienników)
• Udział w przygotowywaniu estymacji kosztów związanych z projektem
• Udział w procesie budowlanym - kontrola budżetu, terminów realizacji i jakości wykonywanych prac
• Udział w uzyskaniu decyzji administracyjnych
• Weryfikacja stanu realizowanego projektu pod kątem zgodności z dokumentacją projektową

Osoby ubiegające się o to stanowisko powinny spełniać następujące wymagania:
• wykształcenie wyższe kierunkowe (budownictwo, architektura)
• co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych
• umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu projektami
• znajomość prawa budowlanego i procesów administracyjnych
• umiejętności organizacyjne i planowania
• umiejętności negocjacyjne
• wysoka kultura osobista, asertywności i komunikatywność
• umiejętność koordynowania zadań i pracy z ludźmi
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Dodatkowymi atutami będą:
• uprawnienia budowlane do prowadzenia robót
• znajomość rynku warszawskiego w zakresie wykonawców robót, dostawców, ale też znajomość procedur administracyjnych z zakresu prowadzenia robót oraz struktur administracji m. st. Warszawy

W zamian oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
• możliwość rozwoju oraz realizacji swoich ambicji w pracy przy realizacji ciekawych projektów

Zapraszamy do przesyłania aplikacji poprzez formularz klikając przycisk poniżej.
5th Avenue Holding S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi