W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Junior Project Management Officer - branża IT
Miejsce pracy: KatowiceDla naszego klienta, organizacji zajmującej się wsparciem technicznym spółek wchodzących w skład międzynarodowej grupy kapitałowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Project Management Officera
Miejsce pracy: Katowice
Do zakresu obowiązków kandydata na stanowisku Project Management Officera należeć będzie:
- zarzadzanie praca podwykonawców i zapewnienie najwyżej jakości współpracy z dostawcami usług (polscy i zagraniczni)
- określanie zakresu działań outsourcingowych poprzez analizę potrzeb
- wsparcie administracyjne projektów prowadzonych wewnątrz organizacji
- tworzenie i zarzadzanie dokumentacja projektowa
- koordynacja i nadzór nad strategiczna karta wyników
- koordynacja płatności, nadzór nad terminowością
- bieżąca współpraca z Managerem Projektu, raportowanie
Wymagania:
- doświadczenie jako Project Management Officer lub znajomość metodyk zarządzania projektami wykorzystywana w pracy zawodowej
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w międzynarodowym zespole
- znajomość podstawowych procesów finansowych
- dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność negocjacji
- aktywna i zaangażowana postawa
Korzyści:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz doświadczenia
- umowę na rok
- praca w międzynarodowym środowisku z młodym i dynamicznym zespołem z Hamburga, Sztokholmu, Gliwic i Amsterdamu,
- bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna i karta Multisport
- doskonała atmosfera pracy
- praca zdalna 6 dni w miesiącu
- budżet szkoleniowy – sam wybierasz, w którym kierunku chcesz się rozwijać
- elastyczne godziny pracy (początek pracy między 6:00 a 9:00)
- praca od poniedziałku do czwartku - 8,5h, piątek - 6h