Opis stanowiska pracy
Jesteśmy niewielką, ale stabilną firmą z bardzo dobrą opinią na rynku. Potwierdza to tegoroczny raport domów mediowych prowadzony przez Media i Marketing. W wielu kluczowych kategoriach otrzymaliśmy jedno z pierwszych miejsc.
Poszukujemy Kandydatek/ów na stanowisko Junior Media Plannera / Buyera.
Opis stanowiska:
- Planowanie i zakup kampanii reklamowych we wszystkich mediach
- Nadzór nad realizacją kampanii
- Raportowanie i monitorowanie rynku
- Tworzenie niestandardowych rozwiązań
- Tworzenie rekomendacji strategicznych
Wymagania
Oczekiwania:
- znajomość programów office,
- rzetelność,
- umiejętność współpracy z zespołem,
- chęć zdobywania wiedzy z zakresu planowania mediów,
- umiejętności analityczne,
- kreatywność w kontakcie z klientami,
- znajomość rynku reklamowego,
- pozytywne nastawienie do pracy,
- znajomość angielskiego mile widziana,
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego.
- wsparcie merytoryczne,
- bardzo przyjaznych współpracowników i management,
- umowę o pracę w połączeniu z systemem premiowym.
Prezentacja firmy
USŁUGI<br/>- tworzenie skutecznych strategii mediowych<br/>- nego...
USŁUGI
- tworzenie skutecznych strategii mediowych
- negocjacje i zakup mediów
- kontrola, optymalizacja kosztów
- badania grupy docelowej (TGI)
- analizy marketingowe
- analizy kanałów komunikacji
- szkolenia mediowe >>
Pracujemy na jasnych zasadach dbając o przejrzystość w biznesie. Dzięki temu jesteśmy obiektywni i rekomendujemy tylko najlepiej dopasowane do Twoich celów działania reklamowe.
PARTNERSTWO
Dbamy o budowanie wyjątkowych relacji z naszymi Klientami. Ich siła przekłada się na efekty działań reklamowych, a wypływa z mediowej empatii, zrozumienia problemu i umiejętności współpracy w najbardziej wymagających projektach.
WIEDZA
Bez niej, po prostu, się nie da. Jedna jej strona to długoletnie i wciąż poszerzane doświadczenie naszych pracowników. Druga to zdroworozsądkowe traktowania szerokiego zakresu badań, którymi dysponujemy i tych, które możemy przeprowadzić.
INTERLIGENCJA
Można ją nazywać \"szóstym zmysłem\", intuicją lub myśleniem \"out of the box\". My, nieszablonowe podejście nazywamy inteligencją mediową. Dzięki niej potrafimy odnaleźć, zaskoczyć i przekonać do produktu każdego Konsumenta.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/08/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 2 000PLN - 1 000 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- Tak
- Branża / kategoria:
- Praca Reklama / Komunikacja