Junior Media Digital Manager
Miejsce pracy: 00-844 WarszawaBędziesz miał/a realny wpływ na:
· tworzenie strategii komunikacji dla wybranych marek w obszarze digital oraz jej realizację i koordynację działań poddostawców,
· diagonozowanie oraz przygotowywanie rekomendacji do strategii e-commerce,
· koordynację działań w zakresie digital marketingu w ekosystemie on-line dla wybranych marek (social media, content marketing, influencers marketing, video, mobile, strona www, e-retailers, media, SEM, SEO),
· kreację i produkcję we współpracy z agencją contentu do realizacji kampanii digitalowych (briefing, współpraca z agencją, nadzór produkcji I realizacji),
· przygotowanie, realizację, monitoring i optymalizację kampanii digitalowych,
· aktywne poszukiwanie nowych technologii i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność digital marketingu,
· koordynację współpracy z domem mediowym w zakresie wsparcia holistycznego domu mediowego wybranych marek,
· monitorowanie działań konkurencji on-line.
Oczekiwania:
· min. 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze digital,
· min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
· doświadczenie w domu mediowym, agencji mediowej/digitalowej lub dziale e-commerce,
· doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kompleksowych projektów digitalowych,
· doświadczenie w zakresie realizacji skutecznych kampanii mediowych,
· praktyczna znajomość narzędzi analityki marketingu internetowego, zasad budowania stron www, zarządzania kanałami social media,
· bardzo dobre rozumienie współczesnych narzędzi digitalowych,
· wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
· wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz planowania i organizacji pracy,
· samodzielność, kreatywność i dynamika w działaniu,
· bardzo dobra i praktyczna znajomość obsługi ms office (excel, power point, word),
· bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.