Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Junior Language Specialist with German, Italian, French, Dutch, Portuguese
Miejsce pracy: PoznańDla naszego biznesowego partnera, dużej i międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w obszarze Administracji międzynarodowej/Księgowości/ Zakupów lub Logistyki.
Opis stanowiska:
- Drobne tłumaczenia na potrzeby działów komunikacji, administracji, księgowości, zakupów, logistyki lub IT
- Kompleksowa obsługa zamówień realizowanych za granicą (administracja dokumentów, weryfikowanie informacji w j. obcym)
- Wprowadzanie dodatkowych danych do systemu w j. obcym
- Kontakt z zagranicznymi placówkami firmy w celu usprawnienia procesów biznesowych
Nasi partnerzy biznesowi oferują:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Kompleksowy program wdrożeniowy
- Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku
- Szansę na karierę w międzynarodowej organizacji
- Możliwości rozwoju
- Pakiet benefitów (Multisport, Sodexo, Vouchery, etc.)
- Umowę o pracę
Oczekiwania wobec kandydata:
- Bardzo dobra znajomość jednego z języków: niemieckiego, francuskiego, włoskiego, portugalskiego lub niderlandzkiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Gotowość do ciągłego rozwoju
- Mile widziane pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta, administracji lub księgowości międzynarodowej (NIE WYMAGAMY!)