Junior IT Support Specialist
WarszawaJunior IT Support Specialist
Warszawa
NR REF.: 1150285
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty.
Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
IT Support Specialist
Lokalizacja: Warszawa, Mokotów
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland) lub ewentualnie Umowa zlecenie
Stawka: 30-35 zł/h netto + VAT na B2B
Współpraca: pierwszy kontrakt na 12 miesięcy; ogółem współpraca na kilka lat
Start date: ASAP (preferowany 1 lipca)
Godziny pracy: standardowe (brak pracy zmianowej)
Zespół: 4-5 osób
Praca zdalna: obecnie praca w modelu mieszanym, a po wdrożeniu możliwa praca 100% zdalna
Poszukujemy osoby na stanowisko IT Support Specialist, dla jednego z naszych Klientów – międzynarodowego koncernu z siedzibą w Szwajcarii. Firma działa na polskim rynku od 1928 roku. Przez cały czas działalności firmy organizacja utrzymuje czołową pozycję nie tylko w sprzedaży nowych dźwigów, ale również w ich późniejszym serwisowaniu. W firmie pracuje sie z wykorzystaniem: Windows Serwer, VMware, SQL Server, SQL, Weritas HP Backup.
Zadania:
Wymagania:
Oferujemy:
Warszawa
NR REF.: 1150285
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty.
Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
IT Support Specialist
Lokalizacja: Warszawa, Mokotów
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland) lub ewentualnie Umowa zlecenie
Stawka: 30-35 zł/h netto + VAT na B2B
Współpraca: pierwszy kontrakt na 12 miesięcy; ogółem współpraca na kilka lat
Start date: ASAP (preferowany 1 lipca)
Godziny pracy: standardowe (brak pracy zmianowej)
Zespół: 4-5 osób
Praca zdalna: obecnie praca w modelu mieszanym, a po wdrożeniu możliwa praca 100% zdalna
Poszukujemy osoby na stanowisko IT Support Specialist, dla jednego z naszych Klientów – międzynarodowego koncernu z siedzibą w Szwajcarii. Firma działa na polskim rynku od 1928 roku. Przez cały czas działalności firmy organizacja utrzymuje czołową pozycję nie tylko w sprzedaży nowych dźwigów, ale również w ich późniejszym serwisowaniu. W firmie pracuje sie z wykorzystaniem: Windows Serwer, VMware, SQL Server, SQL, Weritas HP Backup.
Zadania:
- Tworzenie kont użytkowników Active Directory (webpanel)
- Nadawanie dostępu dla użytkowników
- Podłączanie i konfigurowanie komputerów, tabletów i telefonów
- Podstawowa kontrola stanu sieci (łącze – LAN/WAN)
- Instalacja systemów operacyjnych komputerów stacjonarnych/laptopów
- Przekazywanie sprzętu i urządzeń użytkownikom
- Pomoc w konfiguracji urządzeń (Wireless)
- Rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym działaniem urządzeń
- Konfiguracja A&O (Aplikacje i Oprogramowanie)
- Pomoc w obsłudze A&O
- Pomoc w obsłudze aplikacji Office 365 (Microsoft enviroment)
- Techniczne wsparcie konfiguracyjne
Wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku Service Desk
- Doświadczenie we wsparciu użytkowników korzystających z MS Windows (Office 365)
- Umiejętność podłączania stacji roboczych, instalowania i konfigurowania oprogramowania
- Doświadczenie z Active Directory
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
Oferujemy:
- Współpraca w oparciu o B2B
- Atrakcyjne stawki
- Preferencyjne ceny Multisport oraz pakietów medycznych
- Praca przy rozwojowych projektach z nowymi technologiami
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.