#

Junior IT Support Specialist

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

Junior IT Support Specialist

Warszawa
Junior IT Support Specialist
Warszawa
NR REF.: 1110132

Twoja następna firma
AstraZeneca to innowacyjna firma biofarmaceutyczna, znajdująca się w czołówce największych firm tego sektora na świecie. Z myślą o pacjentach opracowujemy i wytwarzamy nowoczesne leki pomagające zwalczać choroby, które stanowią największe wyzwania współczesnej medycyny.

Twoje następne stanowisko
Rola jest częścią zespołu Campus IT, będącego reprezentantem End User Services w lokalnych jednostkach AstraZeneca. EUS jest częścią globalnej struktury Infrastructure & Operations, odpowiedzialnej za infrastrukturę IT używaną przez całą organizację.

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie techniczne dla pracowników:
- Rozwiązywanie codziennych problemów użytkowników dotyczących oprogramowania i sprzętu komputerowego.
- Raportowanie incydentów i żądań w systemie ServiceNow.
- Wyposażenie pracowników w sprzęt komputerowy.
- Wydawanie, odbieranie lub wymienianie sprzętu komputerowego i telefonicznego zgodnie z zatwierdzonymi planami.
- Uaktualnianie spisów sprzętu komputerowego i telefonicznego w procesach wydawania, zwrotów i zamian
- Instalowanie stacji roboczych wg standardu AZ.

  • Nadzór nad sprzętem komputerowym i telefonicznym:
- Nadzorowanie stanu sprzętu: stacji roboczych, drukarek, telefonów.
- Decydowanie o naprawach sprzętu: wyborze sposobu naprawy, przesyłaniu sprzętu do serwisu.

  • Codzienne czynności operacyjne:
- Odblokowywanie kont użytkowników.
- Przydzielanie prawa dostępu do zasobów w systemie IdM.
- Aktualizacja zasobów sieciowych: SharePoint.
- Zlecanie operatorom telefonii komórkowej zmiany usług w ramach obowiązującego pakietu.

  • Bezpieczeństwo systemów komputerowych:
- Promowanie standardów bezpieczeństwa i dobrych praktyk IT w bezpośrednich kontaktach z użytkownikami.
- Jest uprawniony do podejmowania działań mających na celu minimalizację zagrożeń: odcięcie od sieci, zablokowanie konta, odinstalowanie oprogramowania niespełniającego standardów AZ, odcięcie praw dostępu.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
  • 2+ lata doświadczenia w środowisku zorientowanym na obsługę klienta.
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne ułatwiające komunikację z klientem wewnętrznym.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację ustną i pisemną z anglojęzycznym zespołem.
  • Umiejętności analityczne niezbędne do rozwiązywania problemów technicznych.
  • Zdolność podejmowania inicjatywy, bycia proaktywnym.
  • Umiejętność ustalania priorytetów zadań, adaptowania się do zmian w przydzielanych zadaniach.
  • Umiejętności wsparcia technicznego na średnim poziomie z uwzględnieniem znajomości Windows 10, Office365, Office 2016 i urządzeń mobilnych.
  • Pasja do ciągłego doskonalenia i ulepszania procesów obsługi klienta.

Co zyskujesz?
Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa) oraz świetną atmosferę.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi