Junior IT Support Specialist
Warszawa Junior IT Support Specialist
Warszawa
NR REF.: 1110132
Twoja następna firma
AstraZeneca to innowacyjna firma biofarmaceutyczna, znajdująca się w czołówce największych firm tego sektora na świecie. Z myślą o pacjentach opracowujemy i wytwarzamy nowoczesne leki pomagające zwalczać choroby, które stanowią największe wyzwania współczesnej medycyny.
Twoje następne stanowisko
Rola jest częścią zespołu Campus IT, będącego reprezentantem End User Services w lokalnych jednostkach AstraZeneca. EUS jest częścią globalnej struktury Infrastructure & Operations, odpowiedzialnej za infrastrukturę IT używaną przez całą organizację.
Zakres obowiązków:
- Raportowanie incydentów i żądań w systemie ServiceNow.
- Wyposażenie pracowników w sprzęt komputerowy.
- Wydawanie, odbieranie lub wymienianie sprzętu komputerowego i telefonicznego zgodnie z zatwierdzonymi planami.
- Uaktualnianie spisów sprzętu komputerowego i telefonicznego w procesach wydawania, zwrotów i zamian
- Instalowanie stacji roboczych wg standardu AZ.
- Decydowanie o naprawach sprzętu: wyborze sposobu naprawy, przesyłaniu sprzętu do serwisu.
- Przydzielanie prawa dostępu do zasobów w systemie IdM.
- Aktualizacja zasobów sieciowych: SharePoint.
- Zlecanie operatorom telefonii komórkowej zmiany usług w ramach obowiązującego pakietu.
- Jest uprawniony do podejmowania działań mających na celu minimalizację zagrożeń: odcięcie od sieci, zablokowanie konta, odinstalowanie oprogramowania niespełniającego standardów AZ, odcięcie praw dostępu.
Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa) oraz świetną atmosferę.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1110132
Twoja następna firma
AstraZeneca to innowacyjna firma biofarmaceutyczna, znajdująca się w czołówce największych firm tego sektora na świecie. Z myślą o pacjentach opracowujemy i wytwarzamy nowoczesne leki pomagające zwalczać choroby, które stanowią największe wyzwania współczesnej medycyny.
Twoje następne stanowisko
Rola jest częścią zespołu Campus IT, będącego reprezentantem End User Services w lokalnych jednostkach AstraZeneca. EUS jest częścią globalnej struktury Infrastructure & Operations, odpowiedzialnej za infrastrukturę IT używaną przez całą organizację.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie techniczne dla pracowników:
- Raportowanie incydentów i żądań w systemie ServiceNow.
- Wyposażenie pracowników w sprzęt komputerowy.
- Wydawanie, odbieranie lub wymienianie sprzętu komputerowego i telefonicznego zgodnie z zatwierdzonymi planami.
- Uaktualnianie spisów sprzętu komputerowego i telefonicznego w procesach wydawania, zwrotów i zamian
- Instalowanie stacji roboczych wg standardu AZ.
- Nadzór nad sprzętem komputerowym i telefonicznym:
- Decydowanie o naprawach sprzętu: wyborze sposobu naprawy, przesyłaniu sprzętu do serwisu.
- Codzienne czynności operacyjne:
- Przydzielanie prawa dostępu do zasobów w systemie IdM.
- Aktualizacja zasobów sieciowych: SharePoint.
- Zlecanie operatorom telefonii komórkowej zmiany usług w ramach obowiązującego pakietu.
- Bezpieczeństwo systemów komputerowych:
- Jest uprawniony do podejmowania działań mających na celu minimalizację zagrożeń: odcięcie od sieci, zablokowanie konta, odinstalowanie oprogramowania niespełniającego standardów AZ, odcięcie praw dostępu.
- 2+ lata doświadczenia w środowisku zorientowanym na obsługę klienta.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne ułatwiające komunikację z klientem wewnętrznym.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację ustną i pisemną z anglojęzycznym zespołem.
- Umiejętności analityczne niezbędne do rozwiązywania problemów technicznych.
- Zdolność podejmowania inicjatywy, bycia proaktywnym.
- Umiejętność ustalania priorytetów zadań, adaptowania się do zmian w przydzielanych zadaniach.
- Umiejętności wsparcia technicznego na średnim poziomie z uwzględnieniem znajomości Windows 10, Office365, Office 2016 i urządzeń mobilnych.
- Pasja do ciągłego doskonalenia i ulepszania procesów obsługi klienta.
Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa) oraz świetną atmosferę.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.