Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Junior IT Helpdesk Support with English (3 month contract)
Miejsce pracy: Warszawa
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Tasks: • Respond to Service Desk phone calls in English • Log IT issues, categorize, prioritize and analyze them • Resolve end-user issues or escalate to relevant assignment groups as appropriate according to standardized procedures
Requirements: • Fluency in English • Excellent interpersonal skills • Availability to work full time from 2 p.m. till 10 p.m. (Monday-Friday) • Experience in the IT field is not necessary • Experience in customer service, call center environment will be a plus
We offer: • Opportunity to gain work experience in an international company and to develop professional and foreign language skills • Civil contract via external agency for the duration of 3 months • Possibility to work full-time after completing the internship
=> 43
Numer referencyjny: MS/29/08/17/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?