#

Junior IT Help Desk Specialist

Nowa Itaka Sp. z o.o.

Opole, opolskie

Nowa Itaka Sp. z o.o.

Junior IT Help Desk Specialist

Miejsce pracy: Opole

Opis stanowiska:

  • przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych
  • rozwiązywanie problemów technicznych
  • koordynacja szybkich i właściwych odpowiedzi na zgłoszenia, w tym przekazywanie zapytań i monitorowanie dalszego procesu
  • instalacja oraz konfiguracja sprzętu i oprogramowania
  • sporządzanie raportów i dokumentacji

Wymagania:

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wykształcenie techniczne oraz umiejętność analitycznego myślenia
  • dobra znajomość systemów i oprogramowania Microsoft (Windows, Office, Active Directory)
  • wiedza z zakresu rozwiązań sieciowych (IP/LAN/WAN)
  • umiejętność tłumaczenia skomplikowanych zagadnień technicznych w sposób przystępny dla użytkowników
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • płatny staż z możliwością dalszego zatrudnienia
  • pracę pełną wyzwań, możliwość rozwoju kompetencji i poznania „od kuchni” pracy działu IT lidera branży turystycznej w Polsce
  • elastyczne godziny pracy dostosowane do Twojego grafiku zajęć na uczelni (mozliwość stażu w niepełnym wymiarze godzin)
  • pracę na nowoczesnym sprzęcie w biurze w Centrum Opola
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi